Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb hetzelfde. had eerst een insignia van juni 2010 en nergens een probleem. Heb nu tijdelijk een insignia uit jan 2009 en overal komt water uit. achterportieren, en zelf mijn hoedeplank (5 deurs) heeft watersporen. rubbers zijn oke.
Heb hetzelfde. had eerst een insignia van juni 2010 en nergens een probleem. Heb nu tijdelijk een insignia uit jan 2009 en overal komt water uit. achterportieren, en zelf mijn hoedeplank (5 deurs) heeft watersporen. rubbers zijn oke.
Het heeft de laatste tijd niet veel geregend maar ik denk dat mijn probleem van water bij de achterdeuren opgelost is.
Ze hebben in de rubber strip die op de achterdeuren zit twee extra gaatje gemaakt. Er zitten normaal alleen aan de onderkant gaatjes maar nu ook aan de zijkant zodat het water daar weg kan lopen wat normaal op de dorpel bleef staan.
Koste mij niets in mijn garage maar je kan het ook makkelijk zelf doen.
@ronald100 wrote:Het heeft de laatste tijd niet veel geregend maar ik denk dat mijn probleem van water bij de achterdeuren opgelost is.
Ze hebben in de rubber strip die op de achterdeuren zit twee extra gaatje gemaakt. Er zitten normaal alleen aan de onderkant gaatjes maar nu ook aan de zijkant zodat het water daar weg kan lopen wat normaal op de dorpel bleef staan.
Koste mij niets in mijn garage maar je kan het ook makkelijk zelf doen.
Heb ook het probleem dat er soms een plasje water uitvalt na een wasbeurt... Kan je mss een foto posten waar de extra gaatjes aangebracht zijn ?