N nova.... Forumbewoner 20 dec 2012 #1 Ik heb er 2 gekregen en een leuke eindejaars uitkering :thumbup In het pakket zit bv.. rozijnen,poedersuiker,pannekoekenmix,peperkoek,beschuit,kerst toast,winter thee,kip ragout kuipje sambal, schenk stroop,sinasappel sap,knakworsten enzovoort... Grt
Ik heb er 2 gekregen en een leuke eindejaars uitkering :thumbup In het pakket zit bv.. rozijnen,poedersuiker,pannekoekenmix,peperkoek,beschuit,kerst toast,winter thee,kip ragout kuipje sambal, schenk stroop,sinasappel sap,knakworsten enzovoort... Grt
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 20 dec 2012 #4 ik heb hem nog niet, denk dat ik niet goed genoeg heb gewerkt..... :hmmz :sleeping maarja, dan ben ik niet de enigste, de rest van mijn collega's volgens mij ook niet. :jerry
ik heb hem nog niet, denk dat ik niet goed genoeg heb gewerkt..... :hmmz :sleeping maarja, dan ben ik niet de enigste, de rest van mijn collega's volgens mij ook niet. :jerry
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 20 dec 2012 #8 @turbootje wrote:ligt nog achter in me auto :jerry neem je hem morgen weer mee naar het werk toe ?? :jerry
@turbootje wrote:ligt nog achter in me auto :jerry neem je hem morgen weer mee naar het werk toe ?? :jerry
S stationlod Komt weleens kijken 20 dec 2012 #10 krijg morgen kerstpakket van krause rennsport :thumb
1 16v-ralezz Komt weleens kijken 20 dec 2012 #11 Een fles shampoo met Chinees zand oid.. En 20 euro gedoneerd aan Oxfam novib :wtf
J Juhroen Post best veel 21 dec 2012 #12 Ik mocht hem zelf samenstellen uit een boekje. Zat niet zoveel spannends bij. Dus heb nu een weerstation en een spaarpot die me centen telt :thumb
Ik mocht hem zelf samenstellen uit een boekje. Zat niet zoveel spannends bij. Dus heb nu een weerstation en een spaarpot die me centen telt :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 21 dec 2012 #14 nieuwe doppenset voor in de auto.. mocht gelukkig kiezen, want heb niks met wijn enzo
L lenn0 Komt hier geregeld 21 dec 2012 #15 Kerstpakketten..... Ik zit er weer sterk over na te denken om me af te melden van de personeelsvereniging... :jerry 1 klein blikje brie 1 doosje toastjes of crackers ofzo 1 klein blikje knakworstjes 1 zakje pinda's 1 zak chips 1 zakje tuc zoutjes 1 mini flesje wijn 25cl kortingsbon voor centerparks dit alles in een houten kistje wat duurder moet zijn dan de inhoud. (die schat ik op nog geen 10euro) en daar betaal ik dan zelf 30 euro voor op jaarbasis. (was wel beter dan vorig jaar, toen zat er echt alleen maar zoete zooi in die ik uiteindelijk bijna allemaal weggegooid heb) Gelukkig krijg ik nog een 2e kerstpakket in de vorm van 50 euries.
Kerstpakketten..... Ik zit er weer sterk over na te denken om me af te melden van de personeelsvereniging... :jerry 1 klein blikje brie 1 doosje toastjes of crackers ofzo 1 klein blikje knakworstjes 1 zakje pinda's 1 zak chips 1 zakje tuc zoutjes 1 mini flesje wijn 25cl kortingsbon voor centerparks dit alles in een houten kistje wat duurder moet zijn dan de inhoud. (die schat ik op nog geen 10euro) en daar betaal ik dan zelf 30 euro voor op jaarbasis. (was wel beter dan vorig jaar, toen zat er echt alleen maar zoete zooi in die ik uiteindelijk bijna allemaal weggegooid heb) Gelukkig krijg ik nog een 2e kerstpakket in de vorm van 50 euries.
C corsakupesh Post best veel 21 dec 2012 #18 Lekkere streek biertjes en nootjes yeey king: :jerry Grt
W wimpell Komt weleens kijken 22 dec 2012 #19 ik had een kerstpakket met het thema winter. met als inhoud. 1x kleine slee 1x fles strooizout 1x zak chips 1x warme fleece deken 1x poeder voor het maken van kruidenboter 1x fles wijn 1x doosje brie 1x doosje toast 1x potje smeerleverworst. 1x zak marshmallows een best gevuld pakket dus.
ik had een kerstpakket met het thema winter. met als inhoud. 1x kleine slee 1x fles strooizout 1x zak chips 1x warme fleece deken 1x poeder voor het maken van kruidenboter 1x fles wijn 1x doosje brie 1x doosje toast 1x potje smeerleverworst. 1x zak marshmallows een best gevuld pakket dus.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 22 dec 2012 #20 @FnF_racer wrote:ik heb hem nog niet, denk dat ik niet goed genoeg heb gewerkt..... :hmmz :sleeping maarja, dan ben ik niet de enigste, de rest van mijn collega's volgens mij ook niet. :jerry okey, werk goed genoeg. kerstpakket bestond uit Vlees.... Brie, droge worst, Rollade, nog wat worst, speklapjes, en nog wat meer. nee, werk niet in de vleessector, dat is het leuke eraan. :jerry
@FnF_racer wrote:ik heb hem nog niet, denk dat ik niet goed genoeg heb gewerkt..... :hmmz :sleeping maarja, dan ben ik niet de enigste, de rest van mijn collega's volgens mij ook niet. :jerry okey, werk goed genoeg. kerstpakket bestond uit Vlees.... Brie, droge worst, Rollade, nog wat worst, speklapjes, en nog wat meer. nee, werk niet in de vleessector, dat is het leuke eraan. :jerry