Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Fabrieksopgave geven ze 220km/h op. Denk dat ik MyTracks dan maar even aan moet zetten, iemand mee voor filmpie en dan kijken wat ie op teller doet en op GPS.
@rooiepeet wrote:ja het ligt idd ook aan de versnelingsbak.
bij mij is het ook zo dat ik in z'n 2 tot de 100 gaat en dan echt niet verder, maar een maat van me heeft een 2 liter en die kan 120 in z'n 2, nu weet ik niet wat mijn vectra in z'n 5 doet, maar het kan toch niet zo wezen dat hij dan ook nog eens een hoger top heeft.(al doet ie er dan zo wie zo langer over)
dat is dan toch eigenlijk de omgekeerde wereld.
Uiteraard speelt het vermogen ook mee. Als je niet genoeg vermogen hebt kan de auto door de toenemende luchtweerstand bij hogere snelheid op een gegeven moment niet meer sneller.
Normaal gesproken zullen motor vermogen en versnellingsbak enigszins op elkaar afgestemd zijn. Ik denk dan als je je auto chipt de versnellingsbak de 'bottle neck' is om een veel hogere top snelheid te halen omdat deze niet uitgelijnd is op meer vermogen.
Ik zal morgenavond wel ff enkele filmpjes posten. Of je móet gewoon ff op mn account van YouTube zoeken. Frank2800. Daar staat er zowiezo 2 die 300 en 300+ gaan ;-)