Wat zijn de aandachtspunten van een D kadett

Goeiedag mensen

Ik ben van plan om aan een restauratie te beginnen aan een D kadett.

Nu is mijn vraag wat zijn de mankementen waar ik naar moet kijken als ik er 1 wil aanschaffen.

Mocht er iemand 1 hebben hier op het forum waar werk aan zit laat het maar weten.

Motorisch maakt het mij niet uit motor word toch vervangen.

En alleen 3 deurs aanbieden.

Mvg

Een ex vw. rijder :D

@soepkiepe wrote:maar dat is bij elke auto van die leeftijd een punt waar je op moet letten ;)

Dat weet ik maar misschien waren er nog meer aandachtspunten.

Ik ga volgende week kijken bij een 82er 1.3 s automaat

tankvlotter laat het ook vaak afweten , 1.3 heft ook vaak nokkenas problemen, vast hangende remklauwen, motortje van de kachel loopt vaak vast.

Ik rij al jaren d kadett, dit sort problemen hoor je vaak.

De witte d kadett hierboven heeft in de vijver gelegen, zou met deze even goed uitkijken

Naar die witte ga ik niet maar naar een groene 3 Drs uit rheeze.

auto word toch gerestaureerd dus mogen best dingen aan zijn als die maar niet knetter verrot is.

Mvg

o die! die is ook op de 1e opel meeting in hoogeveen geweest, ik heb hem in het echt gezien ;)

leuk autotje, voor zo ver ik weet is dat inderdaad wel een leuk autotje.

fbxn.jpg

qs1q.jpg

die he? :P

heb hem op de meeting gezien, zal ff iemand naar dit topic roepen de hem volgens mij beter kent.

misschien dat hij het 1 en ander kan vertellen over de auto, zoals ik begrepen heb kent hij de eigenaar wel.

Lekker kleurtje 8)

Dit is mijn trouwe 4-wieler (alweer bijna 14 jaar :D ), zou nog wel wat mogen zakken :roll:

Hoor net van de verkoper dat er maandag al een koper komt, maar die gaat er meerdere af.

Dus maandag bel ik m meteen op en als die er nog is haal ik m op.

Terug
Naar boven