B bleuopel Komt weleens kijken 30 sep 2009 #1 Hoi Allemaal Ik ben hier nieuw Heb een opel omega gekocht Merk : Opel Model: Omega Motor: 2.0 8v Bouwjaar: 1993 Km : 203.000 Kleur: Blauw Metalic Nu is mijn vraag op de voorflanken staat GLT wat wil da juist zeggen want ken er niks van af. MVG Bleuopel
Hoi Allemaal Ik ben hier nieuw Heb een opel omega gekocht Merk : Opel Model: Omega Motor: 2.0 8v Bouwjaar: 1993 Km : 203.000 Kleur: Blauw Metalic Nu is mijn vraag op de voorflanken staat GLT wat wil da juist zeggen want ken er niks van af. MVG Bleuopel
T TonSR Loopt hier de deur plat 30 sep 2009 #2 halo welkom hier,grand luxe touring,en het klinkt ook nog goed veel plezier en veilige km met je nieuwe aanwinst. vgr tonsr.,,,,,en sr staat voor senior,,,,,,:jerry:jerry ps stel je zelf ook even voor ,dat zijn we zo gewend hier en we zijn gek op foto,s van je omi.
halo welkom hier,grand luxe touring,en het klinkt ook nog goed veel plezier en veilige km met je nieuwe aanwinst. vgr tonsr.,,,,,en sr staat voor senior,,,,,,:jerry:jerry ps stel je zelf ook even voor ,dat zijn we zo gewend hier en we zijn gek op foto,s van je omi.
B bleuopel Komt weleens kijken 30 sep 2009 #3 Hoi Tonsr Nu is mijn vraag op de voorflanken staat GLT wat wil da juist zeggen want ken er niks van af.
Hoi Tonsr Nu is mijn vraag op de voorflanken staat GLT wat wil da juist zeggen want ken er niks van af.
T TonSR Loopt hier de deur plat 30 sep 2009 #4 dat schreef ik al namelijk het volgende g--grand L----luxe t----touring vgr tonsr.
I Illuminat0r Komt weleens kijken 30 sep 2009 #5 hey, nog een A erbij, welkom! (in het toch wel selecte publiek )