T Tiedo Komt hier geregeld 17 jan 2011 #21 daar dacht ik ook aan ja, volgens mij zijn het capri stoelen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #22 kan ook bmw zijn die had ook meerdere kleuren stellingen
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 17 jan 2011 #23 kan ook bmw zijn die had ook meerdere kleuren stellingen
H H-400 Loopt hier de deur plat 19 jan 2011 #24 Zo te zien aan de "ronde" hoeken van de rugleuning van de Récaro's is het al zeker het oudere model, B1 periode dus. Capri had dat ook.
Zo te zien aan de "ronde" hoeken van de rugleuning van de Récaro's is het al zeker het oudere model, B1 periode dus. Capri had dat ook.
H H-400 Loopt hier de deur plat 19 jan 2011 #25 Zo te zien aan de "ronde" hoeken van de rugleuning van de Récaro's is het al zeker het oudere model, B1 periode dus. Capri had dat ook.
Zo te zien aan de "ronde" hoeken van de rugleuning van de Récaro's is het al zeker het oudere model, B1 periode dus. Capri had dat ook.
M manta_dennis Komt hier geregeld 19 jan 2011 #26 Zo te zien geen standaard bekleding. Denk dat het eerder stof is die ook in een touringcar gebruikt wordt. Op Mp staat nog wel eens van die stof te koop.
Zo te zien geen standaard bekleding. Denk dat het eerder stof is die ook in een touringcar gebruikt wordt. Op Mp staat nog wel eens van die stof te koop.
M manta_dennis Komt hier geregeld 19 jan 2011 #27 Zo te zien geen standaard bekleding. Denk dat het eerder stof is die ook in een touringcar gebruikt wordt. Op Mp staat nog wel eens van die stof te koop.
Zo te zien geen standaard bekleding. Denk dat het eerder stof is die ook in een touringcar gebruikt wordt. Op Mp staat nog wel eens van die stof te koop.
J johannes78 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #28 deze zijn volgens mij niet origineel van opel heb ze nog nooit gezien.
J johannes78 Komt weleens kijken 29 jan 2011 #29 deze zijn volgens mij niet origineel van opel heb ze nog nooit gezien.