R RISL Forumbewoner 5 apr 2012 #21 Dacht zelf in eerste instantie aan een Peugeot 203: Maar dat is 'm ook niet, zo te zien, zal vanavond ff de boeken induiken.
Dacht zelf in eerste instantie aan een Peugeot 203: Maar dat is 'm ook niet, zo te zien, zal vanavond ff de boeken induiken.
S Sandra. Komt weleens kijken 5 apr 2012 #22 De wagen doet me aan een Chrysler New Yorker van 1940 denken maar de grill klopt niet ...
S Sandra. Komt weleens kijken 5 apr 2012 #23 De wagen doet me aan een Chrysler New Yorker van 1940 denken maar de grill klopt niet ...
R RISL Forumbewoner 5 apr 2012 #26 Goed bezig hoor, zo te zien kloptie inderdaad :thumb Scheelt mij vanavond weer wat speurwerk.
R RISL Forumbewoner 5 apr 2012 #27 Goed bezig hoor, zo te zien kloptie inderdaad :thumb Scheelt mij vanavond weer wat speurwerk.
R RickR91 Komt hier geregeld 5 apr 2012 #30 En ik maar steeds in de Franse hoek aan het zoeken :jerry
R RickR91 Komt hier geregeld 5 apr 2012 #31 En ik maar steeds in de Franse hoek aan het zoeken :jerry
R RISL Forumbewoner 5 apr 2012 #32 Ja, ik ook, Peugeot en Renault vooral, al had ik heel globaal al even breder gekeken naar Morris, Opel en Fiat.
Ja, ik ook, Peugeot en Renault vooral, al had ik heel globaal al even breder gekeken naar Morris, Opel en Fiat.
R RISL Forumbewoner 5 apr 2012 #33 Ja, ik ook, Peugeot en Renault vooral, al had ik heel globaal al even breder gekeken naar Morris, Opel en Fiat.
Ja, ik ook, Peugeot en Renault vooral, al had ik heel globaal al even breder gekeken naar Morris, Opel en Fiat.
L leen1 Komt weleens kijken 5 apr 2012 #34 En hoe kwam ik er op, als klein ventje van een jaar of 8 heb ik eens in zn auto meegereden. Maar kon het niet direct plaatsen maar kwam me wel bekent voor. Ik heb ze alle 7 op een rijtje alleen werken ze soms in ploegen dienst :jerry Dus duurde het even voor het kwartje viel, zat ook eerst te denken aan Frans spul.
En hoe kwam ik er op, als klein ventje van een jaar of 8 heb ik eens in zn auto meegereden. Maar kon het niet direct plaatsen maar kwam me wel bekent voor. Ik heb ze alle 7 op een rijtje alleen werken ze soms in ploegen dienst :jerry Dus duurde het even voor het kwartje viel, zat ook eerst te denken aan Frans spul.
L leen1 Komt weleens kijken 5 apr 2012 #35 En hoe kwam ik er op, als klein ventje van een jaar of 8 heb ik eens in zn auto meegereden. Maar kon het niet direct plaatsen maar kwam me wel bekent voor. Ik heb ze alle 7 op een rijtje alleen werken ze soms in ploegen dienst :jerry Dus duurde het even voor het kwartje viel, zat ook eerst te denken aan Frans spul.
En hoe kwam ik er op, als klein ventje van een jaar of 8 heb ik eens in zn auto meegereden. Maar kon het niet direct plaatsen maar kwam me wel bekent voor. Ik heb ze alle 7 op een rijtje alleen werken ze soms in ploegen dienst :jerry Dus duurde het even voor het kwartje viel, zat ook eerst te denken aan Frans spul.
K Kadettgek Komt weleens kijken 6 apr 2012 #38 Dit is een Skoda 1102 Wat is het verhaal achter de foto?
K Kadettgek Komt weleens kijken 6 apr 2012 #39 Dit is een Skoda 1102 Wat is het verhaal achter de foto?
A astraTD Forumbewoner 6 apr 2012 #40 @Kadettgek wrote:Dit is een Skoda 1102 Wat is het verhaal achter de foto? Klopt heb ook effe gekeken op google plaatjes.
@Kadettgek wrote:Dit is een Skoda 1102 Wat is het verhaal achter de foto? Klopt heb ook effe gekeken op google plaatjes.