Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat vinden jullie de mooiste kleur voor de Astra J Tourer?
Donkere kleuren staan wel chic, op het plaatje ziet het er erg goed uit. Terwijl ik normaal een hekel heb aan alle bruin varianten. Donkerblauw zal ook wel goed staan. Gewoon zwart is natuurlijk ook een veilige optie. Doet het altijd goed.
Maar morgen eerst nog een cosmo bezichtigen stoelen ziten ook echt goed en de cosmo is sept 2014 en jou kleur helaas je velgen niet.... voor ik weer 17"spaak achtige velgen je ziet ze vaak bij cosmo
Vandaag een Astra 1.4 gereden van 2014 ik had er al mee gereden maar zo veel beschadigingen... Dat zou men met poetsen proberen te herstellen.. Maar er was veel hersteld maar ik zag des te meer nieuwe krassen welgeteld 50 op het dak en inbrand plekken vogelpoep in de lak. Dan ik heb in de schade wereld rondgelopen ontdekte ik dat het rubber van de draadboom in balk bij deur los was... Afgebroken klemmetjes toen zag ik missende rubber doppen in beide deuren...handvaten zijn er af geweest en verder kijkend beschadigingen bij bouten deur in sponning duidelijk een en een Is..... Juist twee deur Is eruit geweest.. Aangezien het een import was gelijk terug en nee dit wordt hem niet.
... Daar waag ik mij niet aan geen history kan een oppervlakkig iets geweest zijn maar ook veel erger.
Toen in Astra K Tourer gereden een 1.0 T maar het verbaasde mij liep heerlijk... En vermogen genoeg heerlijke vijfbak. Blij verrast. Dit was hem