Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen geknutsel. Schiet me maar af, als je wil. Maar toch geef ik even mijn mening over het hetgeen Larosha hier schildert.
Er wordt vanalles geknutseld om maar de laatste trends te kunnen bijhouden, vaak met als resultaat een wagen die er uitziet als een ruimteschip en geen herkenbare vormen van het oorspronkelijke model meer heeft en allesbehalve mooi is. Maar over smaak valt te twisten en nee Larosha, ik bedoel nu niet specifiek jouw Corsa, maar gepimpte wagens in het algemeen. Dus vat het niet persoonlijk op.
En dan wordt men plotseling met de neus op de feiten geduwd op het moment dat de vervaldatum APK nadert en de wagen ter keuring wordt aangeboden. Deze ellende kun je je allemaal vantevoren besparen, door, op het moment dat je iets wil veranderen aan je kar, eens even na te gaan of je geen problemen gaat krijgen, hetzij op de APK, of wanneer er eens een ongeluk mocht gebeuren.
Er liggen regels vast in de voertuigeisen. En geloof het of niet, deze regels zijn echt geen beperking voor het opleuken van je wagen. Als je de voertuigeisen in acht neemt, dan loop je bij de keuring ook niet tegen problemen op zoals hierboven geschilderd.
En wat je probleem betreft: kun je nu alleen oplossen door er andere deuren in te hangen.