D Dominic Loopt hier de deur plat 9 apr 2010 #1 misschien een leuke bezigheid voor als dit mooie weer aanhoud.. wat kan ik schoonmaken aan de motor wat ook zeker af en toe gedaan moet/kan worden? dus gasklep en EGR ofzo? en hoe kun je dit doen? (how-to)
misschien een leuke bezigheid voor als dit mooie weer aanhoud.. wat kan ik schoonmaken aan de motor wat ook zeker af en toe gedaan moet/kan worden? dus gasklep en EGR ofzo? en hoe kun je dit doen? (how-to)
K Kaneda Post best veel 10 apr 2010 #3 de egr klep zit tussen cilinder 1 en 2 aan de schutbord kant verstopt tevens is deze een drama om er af te krijgen en tegelijk de pakking er op te houden!
de egr klep zit tussen cilinder 1 en 2 aan de schutbord kant verstopt tevens is deze een drama om er af te krijgen en tegelijk de pakking er op te houden!
K Kaneda Post best veel 10 apr 2010 #4 de gasklep zit ongeveer terhoogte van nr 4 dit is de luchtbuis de egr is niet goed te zien op de onderste maar hij zit onder inlaat traject
de gasklep zit ongeveer terhoogte van nr 4 dit is de luchtbuis de egr is niet goed te zien op de onderste maar hij zit onder inlaat traject
K Kaneda Post best veel 10 apr 2010 #5 volgens mij uit me hoofd nr 2 edit het is nr5!!altands de slang tussen het gasklephuis en inlaattraject
volgens mij uit me hoofd nr 2 edit het is nr5!!altands de slang tussen het gasklephuis en inlaattraject
K Kaneda Post best veel 10 apr 2010 #6 origineel gepost door 2e-c14nz Wat veel mensen ook vaak vergeten is bijvoorbeeld je interieur filter te vervangen. Tis een klusje van niks en ze kosten ook geen drol das ook een goeie
origineel gepost door 2e-c14nz Wat veel mensen ook vaak vergeten is bijvoorbeeld je interieur filter te vervangen. Tis een klusje van niks en ze kosten ook geen drol das ook een goeie
D Dominic Loopt hier de deur plat 10 apr 2010 #7 zit goed weggewerkt die filter zal maandag gelijk ff vragen of ze die hebben liggen bij opel.. moet toch me stuurkogel rechts laten vervangen en heb gelijk al 2 busjes erbij besteld voor die knikkende deuren.. hoe duur is zo`n filtertje? EGR zit ook klote weggewerkt zie ik.. hoe krijg je deze schoon? remmenreiniger? en beter afsluiten met een pakking of gewoon open laten? en de gasklep.. moet die uit elkaar of?
zit goed weggewerkt die filter zal maandag gelijk ff vragen of ze die hebben liggen bij opel.. moet toch me stuurkogel rechts laten vervangen en heb gelijk al 2 busjes erbij besteld voor die knikkende deuren.. hoe duur is zo`n filtertje? EGR zit ook klote weggewerkt zie ik.. hoe krijg je deze schoon? remmenreiniger? en beter afsluiten met een pakking of gewoon open laten? en de gasklep.. moet die uit elkaar of?
D Dominic Loopt hier de deur plat 12 apr 2010 #8 interieur filter is 20,- ongeveer.. (bij Opel) ik heb gelijk 2 busjes meegenomen (of BUSH)
A aliriza Komt weleens kijken 13 apr 2010 #9 heb gisteren ook mijn interieurfilter vervangen, was ook wel nodig zag ik achteraf. Ik heb de mijne gehaald bij Record automaterialen voor €12.05
heb gisteren ook mijn interieurfilter vervangen, was ook wel nodig zag ik achteraf. Ik heb de mijne gehaald bij Record automaterialen voor €12.05
D Devil eye Lid 11 aug 2010 #10 origineel gepost door Kaneda volgens mij uit me hoofd nr 2 edit het is nr5!!altands de slang tussen het gasklephuis en inlaattraject Hoe heet slang nummer 5 eigenlijk? alvast bedankt gr jeroen
origineel gepost door Kaneda volgens mij uit me hoofd nr 2 edit het is nr5!!altands de slang tussen het gasklephuis en inlaattraject Hoe heet slang nummer 5 eigenlijk? alvast bedankt gr jeroen