Wat schade...graag advies

krijg je de schade vergoed of kost deze schade je de no claim korting?

Met schade is hij echt geen € 600 waard, maar waarom staat hij daar, JIj bepaald toch door wie hij gemaakt word?

En heb je nu al 3 weken geen auto of heb je zelf al een andere gekocht en moet je de schade auto alleen kwijt?

Vind je verhaal erg onduidelijk.

Persoonlijk had ik hem na zo'n telefoontje gelijk weg gehaald daar.

1 ding weet je zeker, hij heeft daar 3 weken alleen maar voor hun eigen belang gestaan.

Ze willen hem hebben, en geven jou het gevoel daar goed mee af te zijn.

Mocht je hem daar toch laten maken, kun je er vergif op innemen dat je de volgende tegenslag voor de kiezen krijgt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze dan "spontaan" meer schade vinden, en/of de schade niet goed (genoeg) herstellen. Ze zullen je hoe dan ook een hak proberen te zetten, vanwege het niet ingaan op hun voorstel.

Een normale degelijke autohersteller doet namelijk maar 1 ding. Das je auto maken, niet proberen van je af te nemen.

Mijn advies is dus bovenstaand, en bij elke tegenspraak van de verkoper direct afkappen. Mocht hij dan (alsnog) lastig doen, zou ik hem rustig vertellen dat je de rechtsbijstand ma eens inlicht over het reilen en zeilen van de afgelopen weken.

Nou ja deze week maar gewoon weg halen daar, ofwel naar andere garage slepen en die gast een paar tikken geven. Heb ik er vrede mee want dit is 10x niks.

Ik zou een astra kiezen iets meer ruimte en met de x16xel net zo zuinig als een corsa.

Heb je niet al de dagwaarde van de verzekering ontvangen? Dat je afstand kan doen van je auto? Inruilen met schade gaan ze je er ook bijna niks voor terug geven.

Terug
Naar boven