S sjouke Hoort bij de inboedel 27 nov 2010 #61 origineel gepost door InjectTheVenom Doe je goed! Waar gaat het naartoe? Michigan (grand rapids/detroit/ nog een paar kleine dorpjes)
origineel gepost door InjectTheVenom Doe je goed! Waar gaat het naartoe? Michigan (grand rapids/detroit/ nog een paar kleine dorpjes)
T TonSR Loopt hier de deur plat 28 nov 2010 #63 een dunne knip,,,,en een slechte bui..mooi geregeld door die baardmans en zijn knecht,,,mooi weer spelen van andermans pegels:sleeping:sleeping:sleeping vgr tonsr.
een dunne knip,,,,en een slechte bui..mooi geregeld door die baardmans en zijn knecht,,,mooi weer spelen van andermans pegels:sleeping:sleeping:sleeping vgr tonsr.
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #64 Ik heb dit jaar alleen een letter gekregen :cry
H Haasje17 Forumbewoner 7 dec 2011 #65 Ik heb houtlijm, kit en een bogiesleutel gekregen met nog wat kleine dingetejs.. zoals snoep en pepernoten..
Ik heb houtlijm, kit en een bogiesleutel gekregen met nog wat kleine dingetejs.. zoals snoep en pepernoten..
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #66 helemaal NIKS.. maar ben volgende maand jarig, dus dan trakteer ik mezelf wel.
H Haasje17 Forumbewoner 7 dec 2011 #67 Ik ook ,maar hoop dat ik dan toch niet mezelf hoeft te trakteren..
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #68 tja ik heb liever niet meer de hele familie over de vloer, dus ik trakteer mezelf wel. heb nu toch een extra zakcentje
tja ik heb liever niet meer de hele familie over de vloer, dus ik trakteer mezelf wel. heb nu toch een extra zakcentje
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 7 dec 2011 #70 heb van mijn baas een letter gehad voor de rest niets moest zelf voor goedheigman spelen
R RISL Forumbewoner 7 dec 2011 #71 Thuis doen we niet aan sinterklaas. Heb van m'n schoonouders van die ijsvormpjes gehad waar je limonade in giet...van Cars 2!!! :jerry
Thuis doen we niet aan sinterklaas. Heb van m'n schoonouders van die ijsvormpjes gehad waar je limonade in giet...van Cars 2!!! :jerry
G Ghanz Forumbewoner 7 dec 2011 #73 wil bij via deze weg de sint nog even bedanken voor de geweldige luchtsleutel die hij gebracht heeft. king:
wil bij via deze weg de sint nog even bedanken voor de geweldige luchtsleutel die hij gebracht heeft. king:
G Ghanz Forumbewoner 8 dec 2011 #77 o binnenkort nog wel, enkel niet als sint, dan mag jij de sint uihangen, :jerry :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 5 dec 2012 #80 Nou jongens brand maar los voor dit jaar :jerry