Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag de Corsa op de brug gehad en eens goed bekeken van onder.. Tot mijn verbazing was deze helemaal hard. Geen roest of iets anders te vinden. Dus geen miskoop gedaan voor 300 euro..
Heb ook even de kleppendeksel pakking vervangen omdat deze lekte als een zeef..
Dit was nodig omdat de olie op de bougie kwam er daardoor niet goed liep.
Niet echt iets aan de auto gedaan maar wel een tripje gemaakt naar GerardH.
Even een setje 14inch LM velgen met Toyo Proxess T1R 195/45/r14 bandjes er omheen opgehaald Nogmaals, super bedankt Gerard! :wors
Gisteren nog even wezen tanken. Echt een astronomisch slecht brandstof verbruik gehad door alle korte stadsritjes die ik de afgelopen tijd doe. Zit bijna aan de 1-op-10 :cry
Even een setje 14inch LM velgen met Toyo Proxess T1R 195/45/r14 bandjes er omheen opgehaald Nogmaals, super bedankt Gerard! :wors
Gisteren nog even wezen tanken. Echt een astronomisch slecht brandstof verbruik gehad door alle korte stadsritjes die ik de afgelopen tijd doe. Zit bijna aan de 1-op-10 :cry
Das best zuinig.. reed met die sneeuw 300km op 50l..
valt wel mee alng leven manta rijden:thumbdown:thumbdown:thumbdown:hmmzcry