Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nieuwe remschoenen achter en aan 1 kant draagarm bussen en het 17 jaar oude beestje is weer door de apk tot 24 juni 2015. Alles bij elkaar € 356,00 euri en daarmee ben ik een blij man.
En een vlag van Opel: 155x83 cm. Ik kon het niet laten liggen voor €15
Ik heb mijn ledjes en mn xenon ook via xenonlamp gekocht! Ik zou graag mijn achter en rem lichten ledjes willen inbouwen maar helaas knipperen deze bij de vectra c
Ik ga zo ri. de sloop om een nieuw houdertje/klemmetje voor m,n zonneklepje te kopen en als ze hem hebben een deurstrip voor de voordeur. Ons forum lid richard77 is namelijk al van voor de paasdagen bezig om hem te verzenden en aangezien hij niet op mail of bellen reageert ga ik maar verder met me zoektocht.
En een vlag van Opel: 155x83 cm. Ik kon het niet laten liggen voor €15
Ik heb mijn ledjes en mn xenon ook via xenonlamp gekocht! Ik zou graag mijn achter en rem lichten ledjes willen inbouwen maar helaas knipperen deze bij de vectra c
Ben benieuwd idd hoe het gaat staan... Hou me Rieger er nog wel naast, voor het geval dat ik het toch net niet mooi vind... Of ik wissel ze wel jaarlijks om voor de afwisseling :jerry
Hij moet wel ff voor het mooie gespoten worden, onderkant boven het lipje schaafwondjes, en de lak is niet meer zo mooi glanzend en zitten her en der wat krasjes...
Ik ga zo ri. de sloop om een nieuw houdertje/klemmetje voor m,n zonneklepje te kopen en als ze hem hebben een deurstrip voor de voordeur. Ons forum lid richard77 is namelijk al van voor de paasdagen bezig om hem te verzenden en aangezien hij niet op mail of bellen reageert ga ik maar verder met me zoektocht.