@Seth wrote:@Corsa_B_66 wrote:Dat ietsje meer drinken heb ik niet echt door, heb ook niet op andere maat gereden. Maar dat zal toch wel mee vallen? Comfort oke, maar wie mooi wilt zijn he
Dat GOCA is mij beetje onbekend, zeker weer leuke Belgische regeltjes dat het eea niet mag.
Maar ben sowieso benieuwd hoe het gaat staan, wanneer komen ze er onder?
Onze keuring gebeurd niet door een garagist naar keuze maar door erkende onafhankelijke keuringsstations van de overheid. Ik moet mijn kuipstoelen wisselen met het origineel, mijn eind- en middendemper wisselen met het origineel en mijn xenon wisselen met halogeen. En dan zoeken ze meestal nog altijd een reden waarom ik rood krijg en terug moet komen. :argue :fy1
Bandenmaat mag niet meer afwijken dan 2% van wat er op papier staat en jouw bandenmaat wijkt 4,63% af.
Ben ook benieuwd hoe ze eronder gaan staan maar eerst moet de motorswap van Willem zijn x20XEV naar de mijne gebeuren

Dan sparen voor de spuiter

Geduld is een schone zaak zeker? :angel
Pff, wat een regeltjes allemaal, dan kan je je auto nog geen eens met fatsoen tunen....Ik moet er niet aan denken om al die zooi steeds in en uit moet bouwen.
Motorswap? Wat dan? Heb ik wat gemist? Er lag al een 2 litertje in toch? Of is ie niet al te best meer?