D Dragon Racing Komt weleens kijken 3 feb 2014 #2.162 Hier bij een belgische zoekertjes site. Hoop hem deze week af te halen
J jraaf Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.163 Vandaag een Forge intercooler bij KCP in de bestelling gezet. Forge heeft 'm nu speciaal voor de Vectra ZDTH. Groet jraaf
Vandaag een Forge intercooler bij KCP in de bestelling gezet. Forge heeft 'm nu speciaal voor de Vectra ZDTH. Groet jraaf
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.164 Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast.
Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.166 @Wess1988 wrote:Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast. Welke ben je geweest ?
@Wess1988 wrote:Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast. Welke ben je geweest ?
J jraaf Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.167 Vandaag een Forge intercooler bij KCP in de bestelling gezet. Forge heeft 'm nu speciaal voor de Vectra ZDTH. Groet jraaf
Vandaag een Forge intercooler bij KCP in de bestelling gezet. Forge heeft 'm nu speciaal voor de Vectra ZDTH. Groet jraaf
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.168 Apk de Polder. Industrieterrein naast Lelystad Haven
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.169 Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast.
Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.170 @Wess1988 wrote:Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast. Welke ben je geweest ?
@Wess1988 wrote:Een garagecontrole haha. Auto even laten controleren door de garage want je weet nooit of je gekochte auto in orde is. 2 kleine puntjes gevonden, voor de rest 110% in orde - ophangbeugel kapot vlakbij flexibel stuk. - kabels waardoor je remvloeistof lopen zijn klein beetje aangetast. Welke ben je geweest ?
J johan1979 Komt weleens kijken 3 feb 2014 #2.171 is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord
is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.173 Apk de Polder. Industrieterrein naast Lelystad Haven
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.174 @johan1979 wrote:is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord Dit is dan een concurrent geweest die dit gezegd heeft :hmmz Kom aan een x aantal jaren bij deze mensen en die zijn goud eerlijk ... Hij keurt normaal gesproken alleen maar en als er wat is dan meld hij dat ... Ik heb niks anders dan lof over deze mensen
@johan1979 wrote:is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord Dit is dan een concurrent geweest die dit gezegd heeft :hmmz Kom aan een x aantal jaren bij deze mensen en die zijn goud eerlijk ... Hij keurt normaal gesproken alleen maar en als er wat is dan meld hij dat ... Ik heb niks anders dan lof over deze mensen
J johan1979 Komt weleens kijken 3 feb 2014 #2.175 is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord
is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.177 Ik kom er nu 2 jaar en nooit te klagen gehad. Maakt mooie prijsjes en "naait" je niet zeg maar haha.
J johan1979 Komt weleens kijken 3 feb 2014 #2.178 misschien een voorganger. was al een aantal jaren geleden dat iemand dat had gezegd tegen mij. maar als ik jullie zo hoor, misschien zelf daar ook maar eens kijken voor de keuring.
misschien een voorganger. was al een aantal jaren geleden dat iemand dat had gezegd tegen mij. maar als ik jullie zo hoor, misschien zelf daar ook maar eens kijken voor de keuring.
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 3 feb 2014 #2.179 @johan1979 wrote:is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord Dit is dan een concurrent geweest die dit gezegd heeft :hmmz Kom aan een x aantal jaren bij deze mensen en die zijn goud eerlijk ... Hij keurt normaal gesproken alleen maar en als er wat is dan meld hij dat ... Ik heb niks anders dan lof over deze mensen
@johan1979 wrote:is die man niet erg makkelijk? dat hebben ze mij ooit eens verteld, als je auto niet goed is komt die daar wel makkelijker door de keuring. zelf geen ervaring gehad, maar eens gehoord Dit is dan een concurrent geweest die dit gezegd heeft :hmmz Kom aan een x aantal jaren bij deze mensen en die zijn goud eerlijk ... Hij keurt normaal gesproken alleen maar en als er wat is dan meld hij dat ... Ik heb niks anders dan lof over deze mensen
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 3 feb 2014 #2.180 Ik kom er nu 2 jaar en nooit te klagen gehad. Maakt mooie prijsjes en "naait" je niet zeg maar haha.