Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als je dat wil hebben moet je dan niet het hele onderstel veranderen?
Groeten Jurgen,
Kan, maar ik ga alleen de optie van het gas response gebruiken.
Ergens in de komende 2 a 3 weken komt mijn AST schroefkit binnen, 'remember' :angel
Da's een stukkie beter dan IDS op elke hoek :afro
Groet jraaf
Dat is zo ontzettend fijn die optie van de gasresponse! Ik weet niet of dat hetzelfde is bij een 1.9 maar vind de standaard response van het gaspedaal best wel sloom.
Als je dat wil hebben moet je dan niet het hele onderstel veranderen?
Groeten Jurgen,
Kan, maar ik ga alleen de optie van het gas response gebruiken.
Ergens in de komende 2 a 3 weken komt mijn AST schroefkit binnen, 'remember' :angel
Da's een stukkie beter dan IDS op elke hoek :afro
Groet jraaf
Dat is zo ontzettend fijn die optie van de gasresponse! Ik weet niet of dat hetzelfde is bij een 1.9 maar vind de standaard response van het gaspedaal best wel sloom.
@lucas1975 wrote:Voor een goede prijs 3 bobine's, doorgaans 3 of 4 tientjes duurder per stuk. En beter mee verlegen dan om verlegen. Dus op de oem stock pile!
@lucas1975 wrote:Voor een goede prijs 3 bobine's, doorgaans 3 of 4 tientjes duurder per stuk. En beter mee verlegen dan om verlegen. Dus op de oem stock pile!