Y yentl5552 Post best veel 27 dec 2012 #1.161 2 nieuwe voorbanden gekocht ... ben duurdere maten gewend. 195-65-15 is goedkoper dan 40 hoog xD
A arjontje Forumbewoner 28 dec 2012 #1.162 Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten.
A arjontje Forumbewoner 28 dec 2012 #1.163 Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten.
N Nicky_GTS Komt weleens kijken 28 dec 2012 #1.164 @arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel?
@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel?
N Nicky_GTS Komt weleens kijken 28 dec 2012 #1.165 @arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel?
@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel?
A arjontje Forumbewoner 28 dec 2012 #1.166 @Nicky_GTS wrote:@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel? Nou opel zegt van niet maar via http://www.originalcarparts.nl kan je ze wel krijgen. En het is gewoon een origineel onderdeel. Alleen heb ik niet opgelet of ze die ook voor de c vectra hebben.
@Nicky_GTS wrote:@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel? Nou opel zegt van niet maar via http://www.originalcarparts.nl kan je ze wel krijgen. En het is gewoon een origineel onderdeel. Alleen heb ik niet opgelet of ze die ook voor de c vectra hebben.
A arjontje Forumbewoner 28 dec 2012 #1.167 @Nicky_GTS wrote:@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel? Nou opel zegt van niet maar via http://www.originalcarparts.nl kan je ze wel krijgen. En het is gewoon een origineel onderdeel. Alleen heb ik niet opgelet of ze die ook voor de c vectra hebben.
@Nicky_GTS wrote:@arjontje wrote:Een nieuw kapje voor mijn sleutel. De knoppen waren groten deels weg gesleten. Zijn die los te verkrijgen bij de opel? Nou opel zegt van niet maar via http://www.originalcarparts.nl kan je ze wel krijgen. En het is gewoon een origineel onderdeel. Alleen heb ik niet opgelet of ze die ook voor de c vectra hebben.
B Blackbull Komt hier geregeld 31 dec 2012 #1.172 Nieuwe olievuldop, de huidige trilt er zowat uit :shock:
B Blackbull Komt hier geregeld 31 dec 2012 #1.173 Nieuwe olievuldop, de huidige trilt er zowat uit :shock:
K Klopper Loopt hier de deur plat 2 jan 2013 #1.174 Een X18XE erbij om op te knappen. Misschien voor de verkoop, en anders een vers blok voor de groene Vectra
Een X18XE erbij om op te knappen. Misschien voor de verkoop, en anders een vers blok voor de groene Vectra
K Klopper Loopt hier de deur plat 2 jan 2013 #1.175 Een X18XE erbij om op te knappen. Misschien voor de verkoop, en anders een vers blok voor de groene Vectra
Een X18XE erbij om op te knappen. Misschien voor de verkoop, en anders een vers blok voor de groene Vectra
H HarryBarry Post best veel 2 jan 2013 #1.176 Vier nieuwe Michelin banden 225/45R17 91W Primacy HP banden. Nog een paar maanden en dan kan ik van echte banden genieten. Hiervoor zaten GoodYear NCT5 215/50R17 om de GTS velgen, maar dat nooit meer weer.
Vier nieuwe Michelin banden 225/45R17 91W Primacy HP banden. Nog een paar maanden en dan kan ik van echte banden genieten. Hiervoor zaten GoodYear NCT5 215/50R17 om de GTS velgen, maar dat nooit meer weer.
H HarryBarry Post best veel 2 jan 2013 #1.177 Vier nieuwe Michelin banden 225/45R17 91W Primacy HP banden. Nog een paar maanden en dan kan ik van echte banden genieten. Hiervoor zaten GoodYear NCT5 215/50R17 om de GTS velgen, maar dat nooit meer weer.
Vier nieuwe Michelin banden 225/45R17 91W Primacy HP banden. Nog een paar maanden en dan kan ik van echte banden genieten. Hiervoor zaten GoodYear NCT5 215/50R17 om de GTS velgen, maar dat nooit meer weer.