Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@ronaldoklo wrote:@speaker wrote:@kimmiej666 wrote:hahah ja idd, nu alleen nog de achterlip zien te vinden voor de vec en de sideskirts en heb heb ik de complete irmi kit :-)

Na-aper ! :thumb

Maareh... ook nog de dempers aanpassen.... ( of de middenpijp ) , want dit zijn dempers van een Signum !

ik zit er aan te denken om de middenpijp te verlengen en de ophang beugels om te zetten

Dat dacht ik toen ook ( had eerst 2 dempers van een signum ) maar op die manier kwam ik in de knoei met de trekhaak. Heb zelfs nog overwogen om de trekhaak te laten vervallen... :hmmz

Een steinmetz raamspoiler, een middemdempervervanger, Cruise Controle, ventilatierooster en een speakerrooster!

@speaker wrote:@ronaldoklo wrote:@speaker wrote:@kimmiej666 wrote:hahah ja idd, nu alleen nog de achterlip zien te vinden voor de vec en de sideskirts en heb heb ik de complete irmi kit :-)

Na-aper ! :thumb

Maareh... ook nog de dempers aanpassen.... ( of de middenpijp ) , want dit zijn dempers van een Signum !

ik zit er aan te denken om de middenpijp te verlengen en de ophang beugels om te zetten

Dat dacht ik toen ook ( had eerst 2 dempers van een signum ) maar op die manier kwam ik in de knoei met de trekhaak. Heb zelfs nog overwogen om de trekhaak te laten vervallen... :hmmz

waar liep jij met de trekhaak tegen aan dan weet ik dat al :thumb thnx

Uiteraard heb ik die, maak van bijna alles een foto als het over de auto gaat :D Niet op de rommel letten, dit is mijn knutselk(r)otje...

Hier is de raamspoiler

GroteFoto-G3SOZPDH.jpg

De middendempervervanger

GroteFoto-C8B8GKUF.jpg

En de CC

GroteFoto-NLYT7U4J.jpg

Grtz

Een steinmetz raamspoiler, een middemdempervervanger, Cruise Controle, ventilatierooster en een speakerrooster!

Uiteraard heb ik die, maak van bijna alles een foto als het over de auto gaat :D Niet op de rommel letten, dit is mijn knutselk(r)otje...

Hier is de raamspoiler

GroteFoto-G3SOZPDH.jpg

De middendempervervanger

GroteFoto-C8B8GKUF.jpg

En de CC

GroteFoto-NLYT7U4J.jpg

Grtz

Terug
Naar boven