Wat heb je vandaag gekocht voor je vectra?

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :hmmz :hmmz Is dat nodig heb ik nog nooit gedaan eigenlijk :thumb

Ik zou er niks aan doen Leo krijgen ze vanzelf een mooie zwarte kleur staat goed bij je pannacotta :jerry :jerry

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Van de week de uitlaat en , Gisteren de laatste stukken voor aan uitlaat , nu nog er onder . :hmmz :hmmz .

1hon.jpg
,
z9wl.jpg

En nu nog effe lassen en er onder hangen,maten heb je .

PS wanneer komt het witte kanon of mag ik hem kopen ???? :thumbdown :thumbdown

@jraaf wrote:Mooi Leo :thumb

Als je pica nodig hebt van 't bochje geef je maar een gil.

Groet jraaf

heb je voor mij een pica, wil het misschien ook gaan doen

groeten Leon

@leon34 wrote:@jraaf wrote:Mooi Leo :thumb

Als je pica nodig hebt van 't bochje geef je maar een gil.

Groet jraaf

heb je voor mij een pica, wil het misschien ook gaan doen

groeten Leon

U vraagt, wij 'draaien'. :afro Ik begon met 60 mm rond maar ben met de opc eindstukken helemaal tevreden.

IMG_2643.jpg

IMG_0580.jpg

IMG_0582.jpg

IMG_0581.jpg

IMG_2867.jpg

Groet jraaf

Jep, andere spiegels ;) Denk dat ze vett mooi gaan zijn ;)

En die vloermatten waren de enige die ik kon vinden met de tekst.

Als ze niet degelijk passen zal het een PayPal claim worden ;) Worden verkocht als Vectra b matten, dus dan verwacht ik ook dat ze passen ;)

Turboslang besteld! Als het goed is is hij volgende week maandag in huis :D

Kan niet wachten tot hij weer fatsoenlijk optrekt!

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Van de week de uitlaat en , Gisteren de laatste stukken voor aan uitlaat , nu nog er onder . :hmmz :hmmz .

1hon.jpg
,
z9wl.jpg

had je ze al gepolijst ?

heb ze toen met Autosol gepolijst, krijg je een hele diepe glans mee en ze zijn nog steeds hartstikke mooi.

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :hmmz :hmmz Is dat nodig heb ik nog nooit gedaan eigenlijk :thumb

ze worder er een stuk mooier op, althans, vind ze zelf mooier met de hardere glans.

before

DSC_0256_zps261f2cee.jpg

after

DSC_0464_zps270f6022.jpg

DSC_0466_zpsb7fba0d6.jpg

DSC_0711_zpse229572b.jpg

DSC_0709_zpsbe0b96f1.jpg

komen bij gm tuningparts vandaan.

Remblokken voor de voorzijde. Bij autopartsonline voor een mooi prijsje. Heb meteen voor sportief gebruik genomen.

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Ik zou er niks aan doen Leo krijgen ze vanzelf een mooie zwarte kleur staat goed bij je pannacotta :jerry :jerry

Terug
Naar boven