@robert_corsa wrote:Kijken voor een mitsu colt dan.
niet omdat opel en vag niet matschen, maar bespaar je de actie om een vag te kopen. Rijden goed, maar die hebben net zoals opel gewoon af en toe hun probleempjes.
geen auto is heilig hoor. Blijft geluk hebben
Ben zelf ook geen groot VAG fan, hebben (naar mijn ervaring) vaak onverklaarbare problemen, met name op elektrisch gebied

.
@PeterNoFear wrote:Okee, ik snap je punt Rick, maar wat Robert zegt klopt zeker!
Ik vind overigens de oudjes nog wel leuk, maar de modellen na +/- 2000 heb ik niet zoveel mee.
@wim-v6 wrote:Op een of andere manier heb ik niks met die japanse rammelzooi, gaat altijd kapot bij mij.
Als je er aan moet dleutelen breekt de helft van de klerezooi af.
Blijf wel bij mijn Opeltjes.
Veel plzier toegewenst met je nieuwe auto Alvast
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk
Heb je ook wel een punt hoor Wim ik ben er nog niet zeker van wat ik precies wil. De portomonnee bepaalt zoals gewoonlijk weer een hoop en dan ga je binnen die grenzen een leuke oplossing zoeken. Jij moet ook zeker bij je Opeltjes blijven, ik denk zelf dat ik ook wel weer terug zal keren over een aantal jaar. Of het nu Aziatisch of Europees gaat worden weet ik nog niet maar ik doe rustig aan en wacht de auto af waar ik een goed gevoel heb (na het controleren van een aantal technische aspecten natuurlijk

).