gister de led achterlichten donker gespoten met motip backlightspray
Oud:
Nieuw:
Heb de knipperlichten op de zijkant ook maar meegepakt maar heb hier geen foto van.
tijdje terug tijdens het afrijden van de parkeerplaats op een festival de bumperlip eraf gereden.. (was een grote modderpoel en er waren zelfs geparkeerde auto's tegen elkaar geschoven :shock: daarvan gelukkig geen last gehad) Toen bij de sloop 2 andere gehaald en onder elkaar geplaatst, waardoor hij nu wat lager bij de grond ligt
Eergister ook nog wat gaatjes in het luchtfilter geboord. Wilde eerst een open luchtfilter maar verwachtte te veel warme lucht in de inlaat (omdat hij open is,, duuh) en daarom wat gaten gemaakt aan de onderkant en de kant die van de motor afwijst. beide kanten 5 gaten a 10mm. Je kunt het nog veel gekker maken, maar nu heeft hij een lekker beschaafd grommetje als je m goed op z'n staart trapt. Gasrespons lijkt ook ietsje beter geworden te zijn. :jerry
Ohja, heb er ook nog een dodehoekspiegeltje opgezet

Veiligheid boven alles, en voor 2 euro een hoop extra zicht in mijn linkerspiegel.
Heb wel nog een vraag. Klinkt misschien stom maar heeft iemand ervaring met backlightspray spuiten over de achterruit? Aangezien ik niet zo'n held ben met folie vroeg ik me af of dit mogelijk is, Heb toch nog genoeg van het spul.