@wim-v6 wrote:Ik kan je melden, ik heb vaker positieve ervaringen met volswagen rijders dan met bestuurders van bijvoorbeeld Honda Civic's als Renault clio's, dat zijn meestal de heren die zich onverslaanbaar achten, en dan raar gaan doen....
Ik heb ook al eens gehad dat ik na een peugeotje 106 GTi zoek gereden te hebben op de snelweg met een Geheel originele standaard Astra Station van 1993 en daarna weer in Relax modus verder aan het rijden was, de heren het nodig vonden om mij voor bij te gaan en Vol op hun ankers te gaan hangen, omdat ze t niet konden hebben...
Zo heb ik ook al meermaals duimpjes gehad van Porsche rijders als ik het hun moeilijk maakte met de Vectra-V6 op de autobahn.
Ik heb niks tegen Volkswagen, zeker daar ik er zelf een aantal in de onderhoud heb lopen.Kan ik helemaal in meegaan Willem!
Hoewel veel bestuurders uit bovengenoemde auto's toch bekend staan als "sjonnies" of aso's, zijn de bestuurders van VW's nog wel enigszins met het verkeer bezig ipv te denken dat ze in een Ferrari rijden en dat de hele wereld maar om hun draait...
Als ik zelf op de linkerbaan (van de snelweg natuurlijk) rijd met een gangetje van 140km/h, en er rijden diverse auto's op de rechterbaan, dan heb ik bij VW's meer het idee dat ze eventjes wachten met inhalen van hun voorganger, dan de Hondjes en Kliko's...