Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
idd,was snel weg.Voor een rotprijs weggegaan.De zaterdag daarop ben ik wezen kijken.Die gast die die bumper gekocht had,had ook de DTM badges en de asbak meegenomen.Maar wel zonder te betalen,hoorde ik van de eigenaar van de sloop.
Best jammer dan uke bumper was weg gegaan voor 50/75 euro want ik had gezegt telefonisch voor 75euro kom ik deze halen en ze gingen akkoord Wou bijna aanrijden en ze belde me op hij is verkocht door een collega :cry dus toen baalde ik wel :angel
idd,was snel weg.Voor een rotprijs weggegaan.De zaterdag daarop ben ik wezen kijken.Die gast die die bumper gekocht had,had ook de DTM badges en de asbak meegenomen.Maar wel zonder te betalen,hoorde ik van de eigenaar van de sloop.
Best jammer dan uke bumper was weg gegaan voor 50/75 euro want ik had gezegt telefonisch voor 75euro kom ik deze halen en ze gingen akkoord Wou bijna aanrijden en ze belde me op hij is verkocht door een collega :cry dus toen baalde ik wel :angel
@joeri_calibra wrote:En dankzij maurice een andere dakhemel gescoord!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Over de dakhemel gesproken de mijne ligt er momenteel uit maar het is mij niet duidelijk hoe deze precies aan de auto vast zit, heeft iemand hier misschien foto's van?