@Vannos wrote:@joeri_calibra wrote:@Vannos wrote:een beetje muziek nooit verkeerd.
vergeet je geen extra massa naar je accu te leggen. ! als je een versterker gaat gebruiken
dit word vaak vergeten en hebben veel mensen last van dimmende lichten als de muziek vol aan staat
Is nu ook haha! Maar een extra massa naar de accu is niet persee nodig dacht ik? Je kan er ook een condensator tussen gooien..
Anyway, ik wil toch nog een dikkere kabelset ertussen gooien en kijken voor andere versterkers. Deze zijn al wat jaartjes oud haha
En maurice, ik gooi niet meer met mijn deur! Die ramt zichzelf al zo hard dicht haha
Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk
extra massa heb je zeker nodig denk dat er nu een 15/20 kwadraats kabel tussen zit standaard zet er een 20/25 kwadraat kabel bij !
je sluit wel een Dikke plus kabel aan. zorg dan dat de massa kabel minimaal even dik is !
Mijn minkabel is momenteel zelfs dikker dan mijn plus haha! Heb ook per versterker een apparte min getrokken naar de massa plek (bout in de reservewiel bak gelast haha!). Moet eigenlijk nog een dikkere plus kabel trekken, maar geen tijd.. en dan lopen de plus en de min gelijk
Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk