Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een gedoe :evil: Was de moer van de tabilisatorstang vergeten erop te draaie..... oftewel wiel kwam los en heeft me zijscherm wat schade aangebracht :fy1 Ik controleer nu voortaan mooi alles voordat ik de auto van de brug doe. Ik wou denk ik alles te snel af hebben-.- Maar het zit er eindelijk onder!!!!!!
De schade is gelukkig wel te maken alleen is weer extra kosten :cry :cry :cry
En Heb nu even tijdelijk wat winter banden op zitten zodat ik thuis kon komen. Binnen kort even me winterbanden setje + velgen erop zijn 16inch en die passen net om de remklauwen heen deze zijn groter als orgineel dus vandaar dat me velgen niet meer passen :cry Maar hij remt wel veeeeeeeel lekkerder :wub
En hij ligt nu 100x beter op de weg met de nieuwe koni's + veertjes :wub
Een achteras van een Calibra kan je toch niet uitlijnen dacht ik ?
Voorwiel aangedreven praat ik over.
Kan wel als je een aangepasten hebt :thumbup
Vandaag druk geweest met de andere achteras zit er eindelijk onder maar wat een klote werk :argue Wat ben ik blij als straks me auto weer eens wat af is....
Ook de achterkant gelijk wat onder gespoten met een of andere zwarte tjap voor een mooie onderlaag :wub Niet echt tijd gehad om foto's te maken. Nu even thuis snel wat eten en zo weer terug om alles vast te schroeven en dergelijke want vrijdag nacht ga ik op vakantie, beetje te druk :hmmz
Wat een gedoe :evil: Was de moer van de tabilisatorstang vergeten erop te draaie..... oftewel wiel kwam los en heeft me zijscherm wat schade aangebracht :fy1 Ik controleer nu voortaan mooi alles voordat ik de auto van de brug doe. Ik wou denk ik alles te snel af hebben-.- Maar het zit er eindelijk onder!!!!!!
De schade is gelukkig wel te maken alleen is weer extra kosten :cry :cry :cry
En Heb nu even tijdelijk wat winter banden op zitten zodat ik thuis kon komen. Binnen kort even me winterbanden setje + velgen erop zijn 16inch en die passen net om de remklauwen heen deze zijn groter als orgineel dus vandaar dat me velgen niet meer passen :cry Maar hij remt wel veeeeeeeel lekkerder :wub
En hij ligt nu 100x beter op de weg met de nieuwe koni's + veertjes :wub