H hans-01 Post best veel 6 mrt 2011 #1 had alles eraf oom even schoon te maken en heb gelijk ook ff een deukje eruit geklopt nou alleen wachten op nieuwe achterlichten komen deze week binnen :jerry
had alles eraf oom even schoon te maken en heb gelijk ook ff een deukje eruit geklopt nou alleen wachten op nieuwe achterlichten komen deze week binnen :jerry
H hans-01 Post best veel 9 mrt 2011 #6 this nu dinsdag en heb alle onderdelen weer binnen achterlichten en heel belangrijk heb orginele daschbord sierstrippen op de kop kunnen tikken en twee orginele opel vloermatten emblemen nou nog ff op de nieuwe matten wachten krijg ik eind deze maand foto`s volgen nog:kewlpics
this nu dinsdag en heb alle onderdelen weer binnen achterlichten en heel belangrijk heb orginele daschbord sierstrippen op de kop kunnen tikken en twee orginele opel vloermatten emblemen nou nog ff op de nieuwe matten wachten krijg ik eind deze maand foto`s volgen nog:kewlpics
H hans-01 Post best veel 9 mrt 2011 #7 this nu dinsdag en heb alle onderdelen weer binnen achterlichten en heel belangrijk heb orginele daschbord sierstrippen op de kop kunnen tikken en twee orginele opel vloermatten emblemen nou nog ff op de nieuwe matten wachten krijg ik eind deze maand foto`s volgen nog:kewlpics
this nu dinsdag en heb alle onderdelen weer binnen achterlichten en heel belangrijk heb orginele daschbord sierstrippen op de kop kunnen tikken en twee orginele opel vloermatten emblemen nou nog ff op de nieuwe matten wachten krijg ik eind deze maand foto`s volgen nog:kewlpics
H hans-01 Post best veel 9 mrt 2011 #10 hey bettus ik moet toch ook echt een keertje bij jou op bezoek komen want je hebt ook nogal veel onderdelen van een commo
hey bettus ik moet toch ook echt een keertje bij jou op bezoek komen want je hebt ook nogal veel onderdelen van een commo
H hans-01 Post best veel 9 mrt 2011 #11 hey bettus ik moet toch ook echt een keertje bij jou op bezoek komen want je hebt ook nogal veel onderdelen van een commo
hey bettus ik moet toch ook echt een keertje bij jou op bezoek komen want je hebt ook nogal veel onderdelen van een commo
B bettus accu Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #12 uhm ja redelijk veel ja. ikzelf niet, maar me pa heeft een hele loods vol. maaruh komt jou commo uit het buitenland? jou kenteken lijkt verrekte veel op de mijne.
uhm ja redelijk veel ja. ikzelf niet, maar me pa heeft een hele loods vol. maaruh komt jou commo uit het buitenland? jou kenteken lijkt verrekte veel op de mijne.
B bettus accu Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #13 uhm ja redelijk veel ja. ikzelf niet, maar me pa heeft een hele loods vol. maaruh komt jou commo uit het buitenland? jou kenteken lijkt verrekte veel op de mijne.
uhm ja redelijk veel ja. ikzelf niet, maar me pa heeft een hele loods vol. maaruh komt jou commo uit het buitenland? jou kenteken lijkt verrekte veel op de mijne.
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #16 [rquote=1888158&tid=144014&author=hans-01]ja die is ingevoerd vanuit frankrijk[/rquote] Aaaah, dat verklaart waarom die nog zo strak is.
[rquote=1888158&tid=144014&author=hans-01]ja die is ingevoerd vanuit frankrijk[/rquote] Aaaah, dat verklaart waarom die nog zo strak is.
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 10 mrt 2011 #17 [rquote=1888158&tid=144014&author=hans-01]ja die is ingevoerd vanuit frankrijk[/rquote] Aaaah, dat verklaart waarom die nog zo strak is.
[rquote=1888158&tid=144014&author=hans-01]ja die is ingevoerd vanuit frankrijk[/rquote] Aaaah, dat verklaart waarom die nog zo strak is.
H hans-01 Post best veel 10 mrt 2011 #18 gelukkig wel hij is nog kei en kei hard en nog nooit aan gelast
H hans-01 Post best veel 10 mrt 2011 #19 gelukkig wel hij is nog kei en kei hard en nog nooit aan gelast
H hans-01 Post best veel 12 mrt 2011 #20 heb orginel sierstrippen kunnen bemachtigen vandaag maar ff erin gemaakt