Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat veel mensen doen is zodra het warm zweterig weer is gaan ze flink bier drinken maar alcohol verdrijft het vocht sneller uit je lichaam, niet slim dus.
Snachts na het stappen tik ik altijd nog ff een pak melk in mn mik.. 's Ochtends een bak eieren, spek en whatever ik nog meer kan vinden. Goeie pot schaften dus.... Lekker sappie erbij (fruitsap), en daarna 'nen goeie pot schijten...
halve kip.. of snitzels.. ik weet die tijd nog camping de appelhof in terschelling.. hele dag doorzuupen en daarna kip of snitzels eten.. en weer doorgaan :jerry :jerry :jerry :jerry
Is ook altijd leuk wakker worden met een kater, van die lekkere bonkende hoofdpijn.
Meestal neem ik even een Ibuprofen met twee glazen water en kruip snel terug in me nest, als ik een paar uur later weer uit mijn coma ontwaak is de kater meestal wel weg.
't Enige wat ik hoef te doen is altijd voor 't slapen gaan 1 tot 1,5 liter water drinken, en dan na t wakker worden ff goed veel pissen. Klaar dermee, en weer helemaal fris en fruitig aan de dag beginnen met de normale dingen (ontbijten, hobby'en, moeken en kloten)