P pwnerer Lid 20 jun 2011 #682 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ik werk bij Atos Origin Origineel werkzaam als Oracle Developer. Nu werkzaam in datacenters Amsterdam & Eindhoven Beide 160km enkele reis van mijn huis :shock: Dus 320km per dag en dan krijg je van die sollicitatie flyers van "werken in de regio kom bij Atos Origin werken altijd dicht bij thuis" :ass That is far! Especially in NED I work 5km from my house.
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Ik werk bij Atos Origin Origineel werkzaam als Oracle Developer. Nu werkzaam in datacenters Amsterdam & Eindhoven Beide 160km enkele reis van mijn huis :shock: Dus 320km per dag en dan krijg je van die sollicitatie flyers van "werken in de regio kom bij Atos Origin werken altijd dicht bij thuis" :ass That is far! Especially in NED I work 5km from my house.
M Matt-GSi Komt weleens kijken 20 jun 2011 #683 Vanaf vandaag werkloos :angel En vanaf woensdag ben ik reisleider. Wel van mezelf en onbetaald dan. Eventjes ertussen uit, 3 maandjes naar Amerika.
Vanaf vandaag werkloos :angel En vanaf woensdag ben ik reisleider. Wel van mezelf en onbetaald dan. Eventjes ertussen uit, 3 maandjes naar Amerika.
M Matt-GSi Komt weleens kijken 20 jun 2011 #685 Vanaf vandaag werkloos :angel En vanaf woensdag ben ik reisleider. Wel van mezelf en onbetaald dan. Eventjes ertussen uit, 3 maandjes naar Amerika.
Vanaf vandaag werkloos :angel En vanaf woensdag ben ik reisleider. Wel van mezelf en onbetaald dan. Eventjes ertussen uit, 3 maandjes naar Amerika.
G Guido GSI Lid 23 jun 2011 #686 Docent Wiskunde. En vanaf volgend jaar weer docent Economie, mijn eigenlijke stiel.
V vectra-rene Komt weleens kijken 17 aug 2011 #687 1e autoschade hersteller 1e autospuiter (kortom all-round in t schadevak)
G Guido GSI Lid 23 jun 2011 #688 Docent Wiskunde. En vanaf volgend jaar weer docent Economie, mijn eigenlijke stiel.
V vectra-rene Komt weleens kijken 17 aug 2011 #689 1e autoschade hersteller 1e autospuiter (kortom all-round in t schadevak)
F Fearless Forumbewoner 25 jun 2011 #691 1e autotechnicus/monteur als het meezit 1 juli de apk papieren op zak. king:
M Martijn1981 Post best veel 25 jun 2011 #693 1ste bedrijfsautotechnicus en tevens diagnose technicus Werk dus alle dagen aan bedrijswagens van het merk MAN en DAF
1ste bedrijfsautotechnicus en tevens diagnose technicus Werk dus alle dagen aan bedrijswagens van het merk MAN en DAF
F Fearless Forumbewoner 25 jun 2011 #694 1e autotechnicus/monteur als het meezit 1 juli de apk papieren op zak. king:
F Fearless Forumbewoner 1 jul 2011 #695 Hoppeteejjj....Apk papieren in de pocket. Binnen 2 weken mn keuringspas binnen :thumbup Voorlopig ga ik niets meer leren, vind het voorlopig mooi.
Hoppeteejjj....Apk papieren in de pocket. Binnen 2 weken mn keuringspas binnen :thumbup Voorlopig ga ik niets meer leren, vind het voorlopig mooi.
M Martijn1981 Post best veel 25 jun 2011 #696 1ste bedrijfsautotechnicus en tevens diagnose technicus Werk dus alle dagen aan bedrijswagens van het merk MAN en DAF
1ste bedrijfsautotechnicus en tevens diagnose technicus Werk dus alle dagen aan bedrijswagens van het merk MAN en DAF
F Fearless Forumbewoner 1 jul 2011 #698 Hoppeteejjj....Apk papieren in de pocket. Binnen 2 weken mn keuringspas binnen :thumbup Voorlopig ga ik niets meer leren, vind het voorlopig mooi.
Hoppeteejjj....Apk papieren in de pocket. Binnen 2 weken mn keuringspas binnen :thumbup Voorlopig ga ik niets meer leren, vind het voorlopig mooi.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 4 jul 2011 #700 gefeliciteerd! ik ga in augustus met de APK beginnen :thumb