Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben administrateur/verkoop binnendienst bij een bedrijf dat hekwerk (sier/industrie) produceert, deze automatiseert en monteert. Tevens ook alarminstallaties en camerabewaking leveren en aanleggen voor particulier en bedrijf.
Ik ben administrateur/verkoop binnendienst bij een bedrijf dat hekwerk (sier/industrie) produceert, deze automatiseert en monteert. Tevens ook alarminstallaties en camerabewaking leveren en aanleggen voor particulier en bedrijf.
[rquote=1837664&tid=140154&author=mark]ik werk bij de luchtmacht, repareer daar de kunstoffen van de heli's en schilder en spuit ze. Daarvoor 6,5 autoschade spuiter/voorbewerker[/rquote]
he collega.... werk ook bij de luchtmacht monteur vliegtuighulp apparatuur F16
[rquote=1837664&tid=140154&author=mark]ik werk bij de luchtmacht, repareer daar de kunstoffen van de heli's en schilder en spuit ze. Daarvoor 6,5 autoschade spuiter/voorbewerker[/rquote]
he collega.... werk ook bij de luchtmacht monteur vliegtuighulp apparatuur F16
[rquote=1837693&tid=140154&author=ahrend]Ik ben woningstoffeerder,dwz tapijt /vinyl leggen,trappen bekleden enz.+ het plaatsen van gordijnen en alle soorten binnenzonwering.
Dus als je nog een trap bekleed moet hebben [/rquote]