S stefanDTI Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #1 Hoi . Ik ben een multieriem looprol aan het opzoeken voor mijn Astra H Z1,7DTH. Nu heb ik er 2 gevonden. tussen die 2 zit er een verschil in de REEKS. hoe weet ik welke ik van de 2 moet hebben? Wat wil dat precies zeggen in EPC ? Mvg Stefandti
Hoi . Ik ben een multieriem looprol aan het opzoeken voor mijn Astra H Z1,7DTH. Nu heb ik er 2 gevonden. tussen die 2 zit er een verschil in de REEKS. hoe weet ik welke ik van de 2 moet hebben? Wat wil dat precies zeggen in EPC ? Mvg Stefandti
B b07 Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #2 epc :electronic parts catalogus volgens mij is dat een software over opel onderdelen
B b07 Loopt hier de deur plat 16 jan 2011 #3 epc :electronic parts catalogus volgens mij is dat een software over opel onderdelen
P Peer010 Komt hier geregeld 16 jan 2011 #4 Ja klopt ik werk met epc bij mercedes maar is overal hetzelfde Het is een programma waar onderdelen bijv de cil.kop in explosie tekening staat afgebeeld dus allemaal in losse delen. soms gaan onderdelen tot een chass.nr en vanaf een chass.nr maar ze geven 2 onderdeelnummers moet je ff kijken welke goed is staat er niks bij van een opmerking of iets??
Ja klopt ik werk met epc bij mercedes maar is overal hetzelfde Het is een programma waar onderdelen bijv de cil.kop in explosie tekening staat afgebeeld dus allemaal in losse delen. soms gaan onderdelen tot een chass.nr en vanaf een chass.nr maar ze geven 2 onderdeelnummers moet je ff kijken welke goed is staat er niks bij van een opmerking of iets??
P Peer010 Komt hier geregeld 16 jan 2011 #5 Ja klopt ik werk met epc bij mercedes maar is overal hetzelfde Het is een programma waar onderdelen bijv de cil.kop in explosie tekening staat afgebeeld dus allemaal in losse delen. soms gaan onderdelen tot een chass.nr en vanaf een chass.nr maar ze geven 2 onderdeelnummers moet je ff kijken welke goed is staat er niks bij van een opmerking of iets??
Ja klopt ik werk met epc bij mercedes maar is overal hetzelfde Het is een programma waar onderdelen bijv de cil.kop in explosie tekening staat afgebeeld dus allemaal in losse delen. soms gaan onderdelen tot een chass.nr en vanaf een chass.nr maar ze geven 2 onderdeelnummers moet je ff kijken welke goed is staat er niks bij van een opmerking of iets??
J Jerremy Hoort bij de inboedel 16 jan 2011 #6 Goh, geinig is dat. Wat een vooruitgang ook eigenlijk. Ging nog niet zo heel gek lang geleden met microfilm..
Goh, geinig is dat. Wat een vooruitgang ook eigenlijk. Ging nog niet zo heel gek lang geleden met microfilm..
J Jerremy Hoort bij de inboedel 16 jan 2011 #7 Goh, geinig is dat. Wat een vooruitgang ook eigenlijk. Ging nog niet zo heel gek lang geleden met microfilm..
Goh, geinig is dat. Wat een vooruitgang ook eigenlijk. Ging nog niet zo heel gek lang geleden met microfilm..