W witfrans Lid 20 feb 2013 #1 ik ben witfrans uit maassluis...eerste stad aan de waterweg. en heeft een corsa-b x12xe van 2000. mijn leeftijd is al over de datum maar dat kan me niet schelen. het karretje daar gaat het om king:
ik ben witfrans uit maassluis...eerste stad aan de waterweg. en heeft een corsa-b x12xe van 2000. mijn leeftijd is al over de datum maar dat kan me niet schelen. het karretje daar gaat het om king: