B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 6 apr 2011 #1 Vont deze stekker(grote witte) achter mijn lichtschakelaar, (vectra b2 Y22DTR van 2001) Iemand enig idee waarvoor hij dient?
Vont deze stekker(grote witte) achter mijn lichtschakelaar, (vectra b2 Y22DTR van 2001) Iemand enig idee waarvoor hij dient?
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #2 Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?
Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #3 Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?
Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 6 apr 2011 #4 [rquote=1908584&tid=145920&author=Henkieo]Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?[/rquote] Geen idee.
[rquote=1908584&tid=145920&author=Henkieo]Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?[/rquote] Geen idee.
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 6 apr 2011 #5 [rquote=1908584&tid=145920&author=Henkieo]Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?[/rquote] Geen idee.
[rquote=1908584&tid=145920&author=Henkieo]Geen idee, kan hem ook niet vinden in TIS. Mis je geen schakelaar in de buurt van de lichtschakelaar ? En waar lopen de draden naartoe vanaf de stekker ?[/rquote] Geen idee.
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #6 Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #7 Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 6 apr 2011 #8 [rquote=1908594&tid=145920&author=Henkieo]Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz[/rquote] 6 ongeveer denk ik, wat houd dit in? Edit: check http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=79267 Nu nog weten wat dit doet.
[rquote=1908594&tid=145920&author=Henkieo]Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz[/rquote] 6 ongeveer denk ik, wat houd dit in? Edit: check http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=79267 Nu nog weten wat dit doet.
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 6 apr 2011 #9 [rquote=1908594&tid=145920&author=Henkieo]Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz[/rquote] 6 ongeveer denk ik, wat houd dit in? Edit: check http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=79267 Nu nog weten wat dit doet.
[rquote=1908594&tid=145920&author=Henkieo]Hoeveel draden zitten er aan die stekker? 8? Edit: Wellicht daytime running light relais K59 :hmmz[/rquote] 6 ongeveer denk ik, wat houd dit in? Edit: check http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=79267 Nu nog weten wat dit doet.
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #10 Dagrijlicht relais. zorgt ervoor dat ook overdag lampen branden aan de voorkant van de auto. Je ziet toch tegenwoordig veel auto's rijden overdag met die led-verlichting aan bij op de koplampen. Da's dagrijverlichting Edit: dat linkje van jou, daar staat het precies in beschreven ! Relais (onderdeel nummer 13101741) erin klikken en klaar! Persoonlijk vind ik dit een totaal overbodige functie :thumbdown Doe gewoon zelf de lampen aan
Dagrijlicht relais. zorgt ervoor dat ook overdag lampen branden aan de voorkant van de auto. Je ziet toch tegenwoordig veel auto's rijden overdag met die led-verlichting aan bij op de koplampen. Da's dagrijverlichting Edit: dat linkje van jou, daar staat het precies in beschreven ! Relais (onderdeel nummer 13101741) erin klikken en klaar! Persoonlijk vind ik dit een totaal overbodige functie :thumbdown Doe gewoon zelf de lampen aan
H Henkieo Komt weleens kijken 6 apr 2011 #11 Dagrijlicht relais. zorgt ervoor dat ook overdag lampen branden aan de voorkant van de auto. Je ziet toch tegenwoordig veel auto's rijden overdag met die led-verlichting aan bij op de koplampen. Da's dagrijverlichting Edit: dat linkje van jou, daar staat het precies in beschreven ! Relais (onderdeel nummer 13101741) erin klikken en klaar! Persoonlijk vind ik dit een totaal overbodige functie :thumbdown Doe gewoon zelf de lampen aan
Dagrijlicht relais. zorgt ervoor dat ook overdag lampen branden aan de voorkant van de auto. Je ziet toch tegenwoordig veel auto's rijden overdag met die led-verlichting aan bij op de koplampen. Da's dagrijverlichting Edit: dat linkje van jou, daar staat het precies in beschreven ! Relais (onderdeel nummer 13101741) erin klikken en klaar! Persoonlijk vind ik dit een totaal overbodige functie :thumbdown Doe gewoon zelf de lampen aan
S speaker Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #14 Is gewoon een relais ( bij de dealer voor 50 euro te koop ) Bij mijn b-tje zat hij echter achter de passagiers-airbag
Is gewoon een relais ( bij de dealer voor 50 euro te koop ) Bij mijn b-tje zat hij echter achter de passagiers-airbag
S speaker Hoort bij de inboedel 7 apr 2011 #15 Is gewoon een relais ( bij de dealer voor 50 euro te koop ) Bij mijn b-tje zat hij echter achter de passagiers-airbag
Is gewoon een relais ( bij de dealer voor 50 euro te koop ) Bij mijn b-tje zat hij echter achter de passagiers-airbag
wim-v6 Forumbewoner 10 apr 2011 #16 Voet van de dagrijlicht relais. en bij alle vectra's B zou ie achter de zekering kast moeten hangen. Willem
Voet van de dagrijlicht relais. en bij alle vectra's B zou ie achter de zekering kast moeten hangen. Willem
wim-v6 Forumbewoner 10 apr 2011 #17 Voet van de dagrijlicht relais. en bij alle vectra's B zou ie achter de zekering kast moeten hangen. Willem
Voet van de dagrijlicht relais. en bij alle vectra's B zou ie achter de zekering kast moeten hangen. Willem