Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Download (of koop, wat de voorkeur heeft) eens een Haynes werkplaatshandboek voor jouw auto en zoek via het elektrische schema waar de draad uit moet komen.
Dan meet je vanaf de hendel tot aan waar hij uitkot (ik gok bij een relais) of er stroom door kan lopen.
Pff, das behoorlijk veel geld, als er ooit eens iets is of je moet iets hebben laat mij iets weten. Wij mogen alleen het terrein op en niet alles wordt betaald, maar ook ge... hahahaha. Zeer goede en goedkope sloop, ben er ook met richardschaeks geweest. Laat het maar weten als er weer iets is.
Graag gedaan voor het aanbod, de opeltjes moeten toch in orde blijven he
die sloop ligt in asenray, naam van de sloop: Timmermans
is wel moeilijk te vinden, ligt compleet in een buitengebied totaal afgelegen, als je er naar toe gaat denk je vast dat je je verreden hebt. Als je er heen gaat laat me maar iets weten, moet er ook nog heen dan kunnen we kennismaken en samen alles uitzoeken