Leek me nogal logisch dat het begintopic een geintje was, zoals Bianca zegt worden er genoeg grappig bedoelde topics over dames geopend dat ik dacht what the hell ik maak gewoon net zo'n topic maar dan over mannen eens kijken hoe ze daar op reageren.
En de reactie van 1985opelgirl is naar mijn mening totaal niet gepast, en op de persoon af aanvallend.
En dat pik ik gewoon niet, ik laat niet over me heenwalsen door een totaal onbekende.
Voorstellen voordat je gaat posten is wel zo netjes, sowieso zodat mensen een idee hebben met wie ze te maken hebben. Bij mij heeft ze nu al een (niet zo positieve) indruk achter gelaten, wat wanneer ze een voorsteltopic had aangemaakt misschien wel niet het geval was geweest.
En wat Bianca zegt ben ik niet bepaald een dame die haar benen niet scheert, geen sexy jurkjes, lingerie, pumps draagt of onverzorgt is of iets dergelijks. Ik hou juist enorm van mooie sexy kleding en make-up en dergelijke, en ben echt wel in voor een grapje zoals het zusterpakje wat ik aanhad bij mijn examenfeest (zie fototopic).
Dat je wanneer je info dringend nodig hebt het voorsteltopic overslaat kan ik nog inkomen maar wat deze dame heeft gepost is niet echt dringend te noemen ofwel?
En tja de reactie van de heren was ook wel te verwachten, nieuwe dame op opelforum daar gaan we natuurlijk allemaal massaal achteraan..