@henk 400rr wrote:kan altijd, heb je er nog meer info over? :thumb
nee niet echt, ik heb er 2 van gehad. op dit moment heb ik er 1 in bezit. deze zijn vanaf half 1994 gebruikt omdat die ks koppen bleven scheuren
nee niet echt, ik heb er 2 van gehad. op dit moment heb ik er 1 in bezit. deze zijn vanaf half 1994 gebruikt omdat die ks koppen bleven scheuren