S sebasjuhtigra Lid 11 aug 2011 #21 @Fearless wrote:Die Corsa staat nu bij mij :thumb heb je uhm er al uit? en miss een foto?
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 11 aug 2011 #22 hahaha Goed bezig!!!! :thumb Die auto had een erg mooi prijsje geloof ik Als ik de juiste voor me heb.
hahaha Goed bezig!!!! :thumb Die auto had een erg mooi prijsje geloof ik Als ik de juiste voor me heb.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 11 aug 2011 #23 hahaha Goed bezig!!!! :thumb Die auto had een erg mooi prijsje geloof ik Als ik de juiste voor me heb.
hahaha Goed bezig!!!! :thumb Die auto had een erg mooi prijsje geloof ik Als ik de juiste voor me heb.
F Fearless Forumbewoner 11 aug 2011 #24 Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan.
Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan.
F Fearless Forumbewoner 11 aug 2011 #25 Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan.
Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan.
S sebasjuhtigra Lid 11 aug 2011 #26 @Fearless wrote:Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan. okey
@Fearless wrote:Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan. okey
S sebasjuhtigra Lid 11 aug 2011 #27 @Fearless wrote:Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan. okey
@Fearless wrote:Ik demonteer hem pas als ik hem verkopen kan. Anders zit ik nu al met een motor die niet meer lopen kan. okey
S sebasjuhtigra Lid 12 aug 2011 #32 @Leodelikker wrote:PIJN PIJN PIJN kun je geen gewoon antwoord geven?
S sebasjuhtigra Lid 12 aug 2011 #33 @Leodelikker wrote:PIJN PIJN PIJN kun je geen gewoon antwoord geven?
L Leodelikker Lid 12 aug 2011 #34 uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ?
uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ?
L Leodelikker Lid 12 aug 2011 #35 uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ?
uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ?
S sebasjuhtigra Lid 12 aug 2011 #36 @Leodelikker wrote:uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ? okey srry voor mn reactie had je beter ff in een quote kunne reagere
@Leodelikker wrote:uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ? okey srry voor mn reactie had je beter ff in een quote kunne reagere
S sebasjuhtigra Lid 12 aug 2011 #37 @Leodelikker wrote:uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ? okey srry voor mn reactie had je beter ff in een quote kunne reagere
@Leodelikker wrote:uhm was niet naar jou gericht maar naar Fearless, Hij heeft mijn oude Corsa gekocht. En opzich is het niet een raar want er staat een smily achter. Dus dan kun je het met een korreltje zout nemen. Maar ja die box die Dannie nu heeft is gewoon goed en de orginele rekening zit er bij. Beter zo ? okey srry voor mn reactie had je beter ff in een quote kunne reagere
L Leodelikker Lid 12 aug 2011 #38 Daar heb je gelijk in. Komt wel goed schatje ..... * schuift rosevice drankje naar voren *
L Leodelikker Lid 12 aug 2011 #39 Daar heb je gelijk in. Komt wel goed schatje ..... * schuift rosevice drankje naar voren *
S sebasjuhtigra Lid 12 aug 2011 #40 @Leodelikker wrote:Daar heb je gelijk in. Komt wel goed schatje ..... * schuift rosevice drankje naar voren * haha :jerry
@Leodelikker wrote:Daar heb je gelijk in. Komt wel goed schatje ..... * schuift rosevice drankje naar voren * haha :jerry