@TedMechanic wrote:@kaneelschep wrote:Nee niet bellen. Gewoon even langs je plaatselijke brezan, eurami, eddie vos of hoe ze die bij jou ook noemen, gaan.
In het grote boek van sinterklaas kijken welk type er onder hoort. En klaar.
Inderdaad, de drang om dingen op internet te bestellen verbaast mij soms.
De gewone lokale onderdelenboer heeft wat mij betreft altijd de voorkeur. Die hebben gewoon een groot assortiment voor de doorsnee auto en ik heb nog nooit gehad dat ze iets moesten bestellen. Je loopt binnen, je vraagt het onderdeel, je rekent af en je bent weer buiten. Als het niet de goeie is, ga je weer terug en dan ben je alsnog dezelfde dag klaar.
In plaats van dat je het onderdeel bestelt, je 2 dagen moet wachten of 4 als er een weekend tussen zit, of misschien zelfs 5 als je toevallig net niet thuis bent als ze het komen bezorgen en als het dan niet de goeie is, dan moet je het weer terugsturen, weer 5 dagen wachten en dan zit het eindelijk eens op je auto. Terwijl je in de tussentijd twee weken met een rammelende uitlaat hebt gereden.
Waar ga jij naar de onderdelen boer? Die hier in de buurt zit (oirschot) die heeft nauwlijks wat voor de opels welke ik bezit.
Moet vrijwel alles bestellen, en heeft heel veel onderdelen gewoon niet en kan ze ook niet bestellen. Zelfs de dealer heeft ze niet en kan ze niet bestellen.