Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja echt kut :s hebben me ze 2e zitten kijken lekker helemaal verrot op de grond wel gezellig alleen werkt voor geen meter hopelijk lukt het bij de garage beter met een brug en hopelijk niet al te duur... Weet iemand wat zo startmoter kost bij de sloop ongeveer denk zelf zo 70 euro ofzo.... Gister bij opel dealer gevraagd maar die vragen voor een nieuwe ruim €600 euro en voor een gerestaureerde iets van €285 ofzo :s
Ja echt kut :s hebben me ze 2e zitten kijken lekker helemaal verrot op de grond wel gezellig alleen werkt voor geen meter hopelijk lukt het bij de garage beter met een brug en hopelijk niet al te duur... Weet iemand wat zo startmoter kost bij de sloop ongeveer denk zelf zo 70 euro ofzo.... Gister bij opel dealer gevraagd maar die vragen voor een nieuwe ruim €600 euro en voor een gerestaureerde iets van €285 ofzo :s
oke bedankt ik wacht nog ff met een nieuwe kopen net bij de sloop geweest. Hij had er nog een liggen mocht hem voor €40 meenemen en als ie niet goed is mag ik hem terug brengen.. Hij had hem ook getest dus ga morgen ff vragen waneer de garage tijd heeft om hem erin te zetten hopelijk lukt het..
oke bedankt ik wacht nog ff met een nieuwe kopen net bij de sloop geweest. Hij had er nog een liggen mocht hem voor €40 meenemen en als ie niet goed is mag ik hem terug brengen.. Hij had hem ook getest dus ga morgen ff vragen waneer de garage tijd heeft om hem erin te zetten hopelijk lukt het..