N nova.... Forumbewoner 4 feb 2011 #1 Waar gaan jullie op vakantie en hoe met de auto,bus of vliegtuig?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 feb 2011 #4 zuid-limburg en gewoon met de kadett V6 weet alleen nog niet welke
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 feb 2011 #5 zuid-limburg en gewoon met de kadett V6 weet alleen nog niet welke
K Koentjuh88 Lid 4 feb 2011 #6 Frankrijk en/of Italie dit jaar, en dan uiteraard met de Vectra! Kan die weer mooi volgestouwd worden en dan lekker de bergpassen over ! Zoals vorig jaar: Ik kan niet wachten!:agent
Frankrijk en/of Italie dit jaar, en dan uiteraard met de Vectra! Kan die weer mooi volgestouwd worden en dan lekker de bergpassen over ! Zoals vorig jaar: Ik kan niet wachten!:agent
K Koentjuh88 Lid 4 feb 2011 #7 Frankrijk en/of Italie dit jaar, en dan uiteraard met de Vectra! Kan die weer mooi volgestouwd worden en dan lekker de bergpassen over ! Zoals vorig jaar: Ik kan niet wachten!:agent
Frankrijk en/of Italie dit jaar, en dan uiteraard met de Vectra! Kan die weer mooi volgestouwd worden en dan lekker de bergpassen over ! Zoals vorig jaar: Ik kan niet wachten!:agent
P Peer010 Komt hier geregeld 4 feb 2011 #10 Reo met de Vectra Rotterdam en omstreken of misschien wel iets verder
P Peer010 Komt hier geregeld 4 feb 2011 #11 Reo met de Vectra Rotterdam en omstreken of misschien wel iets verder
E Edvries Loopt hier de deur plat 4 feb 2011 #14 Weekje Frankrijk in De loire (net onder Parijs) en aansluitend een weekje Normandië! Met de auto, huisjes staan daar al!
Weekje Frankrijk in De loire (net onder Parijs) en aansluitend een weekje Normandië! Met de auto, huisjes staan daar al!
E Edvries Loopt hier de deur plat 4 feb 2011 #15 Weekje Frankrijk in De loire (net onder Parijs) en aansluitend een weekje Normandië! Met de auto, huisjes staan daar al!
Weekje Frankrijk in De loire (net onder Parijs) en aansluitend een weekje Normandië! Met de auto, huisjes staan daar al!
A arjontje Forumbewoner 4 feb 2011 #16 met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten. Naar Scandinavië. :afro
A arjontje Forumbewoner 4 feb 2011 #17 met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten. Naar Scandinavië. :afro
J JoopvanBennekom Post best veel 4 feb 2011 #18 Naar Noord-Italie met de astra met caravan. Zal ik ook komend jaar eens foto's van maken. Lekker stukje cruisen met de combinatie.
Naar Noord-Italie met de astra met caravan. Zal ik ook komend jaar eens foto's van maken. Lekker stukje cruisen met de combinatie.
J JoopvanBennekom Post best veel 4 feb 2011 #19 Naar Noord-Italie met de astra met caravan. Zal ik ook komend jaar eens foto's van maken. Lekker stukje cruisen met de combinatie.
Naar Noord-Italie met de astra met caravan. Zal ik ook komend jaar eens foto's van maken. Lekker stukje cruisen met de combinatie.
S sw_reijnders Forumbewoner 4 feb 2011 #20 [rquote=1860199&tid=141973&author=arjontje]met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten. Naar Scandinavië. :afro [/rquote] waarom met een barrel? :hmmz
[rquote=1860199&tid=141973&author=arjontje]met een barrel die niet meer dan 500 euro mag kosten. Naar Scandinavië. :afro [/rquote] waarom met een barrel? :hmmz