I iquick Loopt hier de deur plat 9 aug 2012 #3.313 Met haar vader Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 10 aug 2012 #3.316 hoeren op de wallen inclusief waterpijp ging hij
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 10 aug 2012 #3.317 Ik vind het geen flikker aan zo. 3 WOORDEN!!!!!!!!!!!
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 10 aug 2012 #3.319 @Rottentweetie wrote:Beste mensen, Ik dacht "Laat ik nou is iets leuks verzinnen voor in het Slap Geouwehoer Topic". En ik heb het gevonden. Het idee is dat iedereen 3 woorden mag posten, en zo elkaars zinnen aanvult om er zo een heel (belachelijk, sonsens) verhaal ontstaat. Voorbeeld: Een Opel Kadett --> (volgende) rijdt snachts hard --> (volgende) op een snelweg --> etc etc. Het begin zinnetje begint met: Op een dag... (Nu de volgende verder) Er zitten hier toch geen fucking retards op het forum???? :fy1
@Rottentweetie wrote:Beste mensen, Ik dacht "Laat ik nou is iets leuks verzinnen voor in het Slap Geouwehoer Topic". En ik heb het gevonden. Het idee is dat iedereen 3 woorden mag posten, en zo elkaars zinnen aanvult om er zo een heel (belachelijk, sonsens) verhaal ontstaat. Voorbeeld: Een Opel Kadett --> (volgende) rijdt snachts hard --> (volgende) op een snelweg --> etc etc. Het begin zinnetje begint met: Op een dag... (Nu de volgende verder) Er zitten hier toch geen fucking retards op het forum???? :fy1