M manta19sr Komt hier geregeld 23 mei 2008 #441 welk model s dat dna?met knipperlicht op zeischerm?extra optie ivm trekhaak?
J Jagermeister Komt weleens kijken 31 mei 2008 #442 origineel gepost door manta19sr welk model s dat dna?met knipperlicht op zeischerm?extra optie ivm trekhaak? Zal niet helemaal origineel zijn... denk ik zo...
origineel gepost door manta19sr welk model s dat dna?met knipperlicht op zeischerm?extra optie ivm trekhaak? Zal niet helemaal origineel zijn... denk ik zo...
M Makko Loopt hier de deur plat 1 jun 2008 #444 Ff op Google gevonden een paar Manta's Deze uit Bendorp?
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 2 jun 2008 #445 origineel gepost door corres tussen de kentekenplaten vin ik nogal een GROOT minpunt:angel hehe :wors ook niet mijn ding nee
origineel gepost door corres tussen de kentekenplaten vin ik nogal een GROOT minpunt:angel hehe :wors ook niet mijn ding nee
J Jagermeister Komt weleens kijken 5 jun 2008 #447 origineel gepost door piet niet te veel denken is niet goed voor je
T tcat Komt hier geregeld 6 jun 2008 #448 origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan wauw zo vind ik een cc wel mooi :wors mischien idee voor Tcat :hmmz:hmmz:hmmz Heeft inderdaad wel iets
origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan wauw zo vind ik een cc wel mooi :wors mischien idee voor Tcat :hmmz:hmmz:hmmz Heeft inderdaad wel iets
J Jagermeister Komt weleens kijken 6 jun 2008 #449 Alleen die wielen vind ik niet zo geweldig eronder... 9j zou mooier zijn :wub
J Jagermeister Komt weleens kijken 7 jun 2008 #451 Moet je een lowrider van maken...:agent:agent:agent
Q qc1500 Lid 18 jun 2008 #453 Prachtig topic, alle 20 paginas doorgespit. Iemand nog fotoos uit 90/91? Of iemand een foto van 64-DK-50? Auto bestaat niet meer.
Prachtig topic, alle 20 paginas doorgespit. Iemand nog fotoos uit 90/91? Of iemand een foto van 64-DK-50? Auto bestaat niet meer.
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 18 jun 2008 #454 @tcat, sorry, maar als je dat met je CC doet, het lijkt mij in ieder geval helemaal niks
I imported_piet Komt hier geregeld 22 jun 2008 #457 origineel gepost door Lucifer Bestaat nog en rijdt nog! Is van een lid van ons! blijf hem gewaagd vinden:thumbup
origineel gepost door Lucifer Bestaat nog en rijdt nog! Is van een lid van ons! blijf hem gewaagd vinden:thumbup
T Tristan81 Komt weleens kijken 25 jun 2008 #459 Dit is op een of ander ABC events in Belgie, lommel in ieder geval niet mss st truiden??
I imported_piet Komt hier geregeld 3 jul 2008 #460 mijn vriendin is helemaal verkocht aan de manta met dat roze