Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Peet, de slicks zijn echt ideaal!!! ik had ze liever onder me witte kadett gehad, icm verlaging extra stug enz, dan komen ze echt tot hun recht, maar ze hebben het nu ook goed uitgehouden en me 2000 goed op de baan gehouden,, ik vind het een prachtig circuit, vooral dat stuk wat omhoog gaat+die bocht na links,, en die hele ruime linkse bocht na dat rechte stuk echt na me zin gehad,
hoe hou jij je ronde tijden bij als ik vragen mag?
je kreeg daar natuurlijk een geluid transponder en daarmee kunnen ze ook je tijden registreren alleen daar hadden ze geen persoon voor want dan koste het natuurlijk ook meer.
daarom ben ik wel benieuwd hoe jij dat bij houd, met eigen spullen?
volgens de teller rijd ik een tikkie over de 160km/h maar dat is natuurlijk niet zo naukeurig.
vriend van mij die daar ook een sessie deed kon niet meer rijden opdat zijn banden op waren heeft een telefoon met nieuwste genratie gps met een aplicatie trackmaster koste 8 euro of zo dat programma uitgebrijd programma weet niet persies hoe het zit omdat ik het zelf nog niet heb maar met dat programma kun je verschillede data mee ontvangen en terug kijken zal kijken of ik die gegevens kan krijgen van die vriend van me en hier plaatsen
je kunt ook als je een filmpje maakt je ronde tijd zelf bij houden.
Hoi ik heb er een beugeltje voor gemaakt, ter hoogte vd zonneklep idd, tijdens het rijden heb ik er in ieder geval geen last van en kan ik perfect de baan filmen.
helaas, zondag wordt het niks voor mij, jammer zeker met zulke luchten.
iig succes,
een helm en een plakbandje om je rondekaart op je linker achter raam te plakken en je mag mee rijden.
en wees wijs en vraag een instructeur mee al ben je nog nooit op het circuit geweest.
daarnaast moet je natuurlijk voor jezelf zorgen dat je auto in goede conditie is, en rekening mee houden dat je remmen, banden, etc. wat sneller zullen slijten.