H hawk45 Komt weleens kijken 24 jan 2011 #1 Ik vraag me af of de standaard armsteun van mijn vec b2 ook geleverd is met een lerderen deksel inplaats van de kunstof die ik nu in mijn sport heb??
Ik vraag me af of de standaard armsteun van mijn vec b2 ook geleverd is met een lerderen deksel inplaats van de kunstof die ik nu in mijn sport heb??
wim-v6 Forumbewoner 24 jan 2011 #4 is toch een (nep) leren deksel?? tenminste bij mij wel (B1 CDX). Willem
wim-v6 Forumbewoner 24 jan 2011 #5 is toch een (nep) leren deksel?? tenminste bij mij wel (B1 CDX). Willem
H hawk45 Komt weleens kijken 25 jan 2011 #12 Dan ga ik toch eens kijken of dit te bekleden is bij een bedrijfje in de buurt... Toch bedankt allemaal
Dan ga ik toch eens kijken of dit te bekleden is bij een bedrijfje in de buurt... Toch bedankt allemaal
H hawk45 Komt weleens kijken 25 jan 2011 #13 Dan ga ik toch eens kijken of dit te bekleden is bij een bedrijfje in de buurt... Toch bedankt allemaal
Dan ga ik toch eens kijken of dit te bekleden is bij een bedrijfje in de buurt... Toch bedankt allemaal