R royke2000 Post best veel 28 mrt 2010 #1 he mijn is vraag ik wil achter geventileerde schijven monteren? nou heb ik eens gehoord van schijven van saab maar wat moet ik dan hebben en wat moet ik dan aan passen :hmmz
he mijn is vraag ik wil achter geventileerde schijven monteren? nou heb ik eens gehoord van schijven van saab maar wat moet ik dan hebben en wat moet ik dan aan passen :hmmz
C corsaracer Hoort bij de inboedel 28 mrt 2010 #2 waarom zou je achter geventileerde schijven willen...dan moet je voor toch al een aardig systeem hebben wil je achter niet overberemd zijn.....
waarom zou je achter geventileerde schijven willen...dan moet je voor toch al een aardig systeem hebben wil je achter niet overberemd zijn.....
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 28 mrt 2010 #3 in welke auto moet het komen? en wat weegt deze auto max.?
C c-dett16v Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #5 lijkt me zeer overbodig om achter geventileerde schijven te nemen!!!!
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #6 ja mij ook kan je beter een set koopen met die groeven en gaatjes er in. dat het beter gekoeld word en het rem ook nog eens beter
ja mij ook kan je beter een set koopen met die groeven en gaatjes er in. dat het beter gekoeld word en het rem ook nog eens beter
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 mrt 2010 #7 brakemax heeft hele goedkopen schijven met gaatjes erin.
R royke2000 Post best veel 30 mrt 2010 #8 origineel gepost door royke2000 he mijn is vraag ik wil achter geventileerde schijven monteren? nou heb ik eens gehoord van schijven van saab maar wat moet ik dan hebben en wat moet ik dan aan passen :hmmz dit was mijn vraag !!!!!:hmmz
origineel gepost door royke2000 he mijn is vraag ik wil achter geventileerde schijven monteren? nou heb ik eens gehoord van schijven van saab maar wat moet ik dan hebben en wat moet ik dan aan passen :hmmz dit was mijn vraag !!!!!:hmmz
wim-v6 Forumbewoner 30 mrt 2010 #9 De astra-3.2-V6 van Jerremy staat op Saab 95 Aero remmen (geventileerd) achter.. dacht dat je als je al schijven met 5gaats naven hebt, je dit zo erop kan zetten.. deze staat voor dan wel op 330mm 4pots remmen voor.. Willem
De astra-3.2-V6 van Jerremy staat op Saab 95 Aero remmen (geventileerd) achter.. dacht dat je als je al schijven met 5gaats naven hebt, je dit zo erop kan zetten.. deze staat voor dan wel op 330mm 4pots remmen voor.. Willem
R royke2000 Post best veel 30 mrt 2010 #10 daar kan ik iets mee dankje wel:thumbup ik heb voor voor zijde ook grotere maar nog niet kompleet! ik ga eens ff zoeken!!!
daar kan ik iets mee dankje wel:thumbup ik heb voor voor zijde ook grotere maar nog niet kompleet! ik ga eens ff zoeken!!!