B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 apr 2011 #21 sorry voor hijacken van de thread... Maar ja, dat is wel de bedoeling
D djplan Post best veel 12 apr 2011 #22 oh oke ja vandaag naar dealer gegaan nu blijkt dat die storing weer is verholpen ? maar het gaat om een zafira a opc zlet20 als ik je nodig heb dan zal ik je een u2u sturen voor die onderdeeltje bedankt voor je reactie
oh oke ja vandaag naar dealer gegaan nu blijkt dat die storing weer is verholpen ? maar het gaat om een zafira a opc zlet20 als ik je nodig heb dan zal ik je een u2u sturen voor die onderdeeltje bedankt voor je reactie
D djplan Post best veel 12 apr 2011 #23 oh oke ja vandaag naar dealer gegaan nu blijkt dat die storing weer is verholpen ? maar het gaat om een zafira a opc zlet20 als ik je nodig heb dan zal ik je een u2u sturen voor die onderdeeltje bedankt voor je reactie
oh oke ja vandaag naar dealer gegaan nu blijkt dat die storing weer is verholpen ? maar het gaat om een zafira a opc zlet20 als ik je nodig heb dan zal ik je een u2u sturen voor die onderdeeltje bedankt voor je reactie