B barre2405 Lid 25 jul 2010 #1 Hallo, Mijn corsa 1.2 16v viva bouwjaar 2000,is zijn uitlaatgas recirculatie klep is kapot. Nu zoek ik een montage voorbeeld (pdf),of een boek van opel. ik zou die wilen vervangen met een nieuwe klep. Groetjes
Hallo, Mijn corsa 1.2 16v viva bouwjaar 2000,is zijn uitlaatgas recirculatie klep is kapot. Nu zoek ik een montage voorbeeld (pdf),of een boek van opel. ik zou die wilen vervangen met een nieuwe klep. Groetjes
wim-v6 Forumbewoner 25 jul 2010 #3 Ook welkom. Mattemaker: dit is wel Errug kort door de bocht als ik eerlijk moet wezen, niet iedereen weet hoe het hier op het forum gaat.... Bij Brezan kon je deze altijd halen.. en anders op Bol.com Willem
Ook welkom. Mattemaker: dit is wel Errug kort door de bocht als ik eerlijk moet wezen, niet iedereen weet hoe het hier op het forum gaat.... Bij Brezan kon je deze altijd halen.. en anders op Bol.com Willem
B barre2405 Lid 26 jul 2010 #4 origineel gepost door mattemaker je moet je eerst voorstellen.. :vertag
B barre2405 Lid 26 jul 2010 #5 origineel gepost door mattemaker je moet je eerst voorstellen.. :vertag