Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@freek corsa wrote:Volgens mij is het goedkoper om een snellere auto te kopen, in plaats van zelf sneller maken (als je er zelf geen verstand van hebt).
Waarvoor heb je de "pk's" nodig?
Daar zat ik net ook al aan te denken, staan toch redelijke goede GSi'tjes te koop op internet.
@Sevendust wrote:@freek corsa wrote:Volgens mij is het goedkoper om een snellere auto te kopen, in plaats van zelf sneller maken (als je er zelf geen verstand van hebt).
Waarvoor heb je de "pk's" nodig?
Daar zat ik net ook al aan te denken, staan toch redelijke goede GSi'tjes te koop op internet.
Dat lees ik zo vaak hier. Men koopt eerst een auto en bedenkt daarna pas dat het wel leuk was geweest om er stuurbekrachtiging, airco of meer PeeKaas in te hebben.
Dat lees ik zo vaak hier. Men koopt eerst een auto en bedenkt daarna pas dat het wel leuk was geweest om er stuurbekrachtiging, airco of meer PeeKaas in te hebben.
Ik geef toe, ik heb er ook wel eens aan zitten denken om een z20let blok in m'n auto te zetten ipv de 1.8. Maar als je dan leest hoe en wat je er dan aan moet veranderen, dan ben ik 2x zoveel kwijt dan dat mn auto nog waard is
De 75 pk in een 1.2'tje is zat genoeg, een vriendin van mij heeft ook een 1.2'tje en rijd ook lekker vlot.
Ik kwam zelf van een 45 pk Corsa B uit '94, dus wat ik nu heb vind ik snel genoeg gaan