M miktille Komt weleens kijken 7 nov 2011 #1 nou was me vraag spaghetti spruitstuk voor een opel corsa/astra past die ook op un kadett e cabrio gsi die spaghetti spruitstuk zat altijd onder un corsa wie weet het ...? als vast bedankt
nou was me vraag spaghetti spruitstuk voor een opel corsa/astra past die ook op un kadett e cabrio gsi die spaghetti spruitstuk zat altijd onder un corsa wie weet het ...? als vast bedankt
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #2 @miktille wrote:ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! was misverstandje, was niet helemaal duidelijk voor mij om welk blok het ging
@miktille wrote:ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! was misverstandje, was niet helemaal duidelijk voor mij om welk blok het ging
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #3 @miktille wrote:ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! was misverstandje, was niet helemaal duidelijk voor mij om welk blok het ging
@miktille wrote:ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! was misverstandje, was niet helemaal duidelijk voor mij om welk blok het ging
M miktille Komt weleens kijken 7 nov 2011 #4 ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! bedankt trashmetal ik koop wel un nieuwe die wel voor un kadett gsi is Gemaakt :thumb
ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! bedankt trashmetal ik koop wel un nieuwe die wel voor un kadett gsi is Gemaakt :thumb
M miktille Komt weleens kijken 7 nov 2011 #5 ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! bedankt trashmetal ik koop wel un nieuwe die wel voor un kadett gsi is Gemaakt :thumb
ja op opc1 daar zit idd standaart spaghettie spruitstuk op dion87 daar heb ik het niet over opc!! ik heb het over mij kadett gsi !!! bedankt trashmetal ik koop wel un nieuwe die wel voor un kadett gsi is Gemaakt :thumb
T trashmetal Forumbewoner 7 nov 2011 #6 alleen als je een HELE goede lassermetaalbeweker bent gaar dit passen dit spruitstuk past alleen op de oudere 1.3 1.4 1.6 smallblock motoren hij wil een spruitstuk wat komt van een 1.6 8v op een 1.8 of 2.0 plaatsen, dit past echt niet van een 1.8 en 2.0 zijn wel uitwisselbaar :thumb
alleen als je een HELE goede lassermetaalbeweker bent gaar dit passen dit spruitstuk past alleen op de oudere 1.3 1.4 1.6 smallblock motoren hij wil een spruitstuk wat komt van een 1.6 8v op een 1.8 of 2.0 plaatsen, dit past echt niet van een 1.8 en 2.0 zijn wel uitwisselbaar :thumb
T trashmetal Forumbewoner 7 nov 2011 #7 alleen als je een HELE goede lassermetaalbeweker bent gaar dit passen dit spruitstuk past alleen op de oudere 1.3 1.4 1.6 smallblock motoren hij wil een spruitstuk wat komt van een 1.6 8v op een 1.8 of 2.0 plaatsen, dit past echt niet van een 1.8 en 2.0 zijn wel uitwisselbaar :thumb
alleen als je een HELE goede lassermetaalbeweker bent gaar dit passen dit spruitstuk past alleen op de oudere 1.3 1.4 1.6 smallblock motoren hij wil een spruitstuk wat komt van een 1.6 8v op een 1.8 of 2.0 plaatsen, dit past echt niet van een 1.8 en 2.0 zijn wel uitwisselbaar :thumb
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #8 Volgens mij moet het gaan passen op een 2-liter uit een Astra F die in een E-Kadett Gsi zit gebouwd, niet op z'n opc1. Maar ik begrijp z'n Nederlands maar half, dus het kan best wat anders zijn.
Volgens mij moet het gaan passen op een 2-liter uit een Astra F die in een E-Kadett Gsi zit gebouwd, niet op z'n opc1. Maar ik begrijp z'n Nederlands maar half, dus het kan best wat anders zijn.
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #9 Volgens mij moet het gaan passen op een 2-liter uit een Astra F die in een E-Kadett Gsi zit gebouwd, niet op z'n opc1. Maar ik begrijp z'n Nederlands maar half, dus het kan best wat anders zijn.
Volgens mij moet het gaan passen op een 2-liter uit een Astra F die in een E-Kadett Gsi zit gebouwd, niet op z'n opc1. Maar ik begrijp z'n Nederlands maar half, dus het kan best wat anders zijn.
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #10 Tja, dat was al mijn eerste vraag en toen kreeg ik alleen inhoud+aantal kleppen....
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #11 Tja, dat was al mijn eerste vraag en toen kreeg ik alleen inhoud+aantal kleppen....
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #12 maar je heb toch een opc1? als ik dat zo op kan maken uit je avatar.. en zit daar neit standaart al spaghettie spruitstuk op?
maar je heb toch een opc1? als ik dat zo op kan maken uit je avatar.. en zit daar neit standaart al spaghettie spruitstuk op?
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #13 zou handig zijn als er motorcodes vermeld waren, dan hoeft niemand zo te gissen
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #14 maar je heb toch een opc1? als ik dat zo op kan maken uit je avatar.. en zit daar neit standaart al spaghettie spruitstuk op?
maar je heb toch een opc1? als ik dat zo op kan maken uit je avatar.. en zit daar neit standaart al spaghettie spruitstuk op?
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #15 Als je er nou even wat motortypes erbij noemt, dan kunnen we je vertellen of het gaat passen.
D dion87 Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #16 zou handig zijn als er motorcodes vermeld waren, dan hoeft niemand zo te gissen
M miktille Komt weleens kijken 7 nov 2011 #17 ja sorry was ik vergeten haha 1.6 8v opel corsa af maar zou ook prima op een 1.4 of 1.8 passen zegt die beste man waar ik hem van koopen kan
ja sorry was ik vergeten haha 1.6 8v opel corsa af maar zou ook prima op een 1.4 of 1.8 passen zegt die beste man waar ik hem van koopen kan
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #18 Als je er nou even wat motortypes erbij noemt, dan kunnen we je vertellen of het gaat passen.
R RISL Forumbewoner 7 nov 2011 #19 Okay, dus even voor de duidelijkheid, Je wilt dus weten of het spaghetti-uitlaatspruitstuk van een 1.6 8 Corsa past op de E-Kadett GSi? Om welke Corsa gaat het? A, B of C (of had de C geen achtkleppers meer?)
Okay, dus even voor de duidelijkheid, Je wilt dus weten of het spaghetti-uitlaatspruitstuk van een 1.6 8 Corsa past op de E-Kadett GSi? Om welke Corsa gaat het? A, B of C (of had de C geen achtkleppers meer?)
M miktille Komt weleens kijken 7 nov 2011 #20 ja sorry was ik vergeten haha 1.6 8v opel corsa af maar zou ook prima op een 1.4 of 1.8 passen zegt die beste man waar ik hem van koopen kan
ja sorry was ik vergeten haha 1.6 8v opel corsa af maar zou ook prima op een 1.4 of 1.8 passen zegt die beste man waar ik hem van koopen kan