Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oefff, koppakking moet binnenkort de kop van een x16sz opfrissen en andere nokkenas er in
en wat laswerk aan de carosserie (niet mijne)
heb gelukkig alle gereedschap voor handen, en alle info in mn hoofd
@trashmetal wrote:P.s. skay kost geen drol, paar euro de m2
Niet voor niets beter bekend als NEP leer
10 euro de meter, ben denk ik voor 2a 3 tientjes klaar maar viel me toch ff tegen haha.
@trashmetal wrote:P.s. skay kost geen drol, paar euro de m2
Niet voor niets beter bekend als NEP leer
10 euro de meter, ben denk ik voor 2a 3 tientjes klaar maar viel me toch ff tegen haha.
Het kan wel goedkoper hoor
Maar ik vind zelf een mooie strakke nieuwe hemel voor 30 eurrie nog niet echt te veel hoor
Het kan wel goedkoper hoor
Maar ik vind zelf een mooie strakke nieuwe hemel voor 30 eurrie nog niet echt te veel hoor