vraag over mijn hemel ;)

Oefff, koppakking moet binnenkort de kop van een x16sz opfrissen en andere nokkenas er in

en wat laswerk aan de carosserie (niet mijne)

heb gelukkig alle gereedschap voor handen, en alle info in mn hoofd :D
 
@trashmetal wrote:P.s. skay kost geen drol, paar euro de m2

Niet voor niets beter bekend als NEP leer :D





10 euro de meter, ben denk ik voor 2a 3 tientjes klaar maar viel me toch ff tegen haha.
 
@trashmetal wrote:P.s. skay kost geen drol, paar euro de m2

Niet voor niets beter bekend als NEP leer :D





10 euro de meter, ben denk ik voor 2a 3 tientjes klaar maar viel me toch ff tegen haha.
 
Terug
Naar boven